فیلم راهم منتشر کردنذ اما نام صهیون را نیاوردند
جنگ را محکوم میکنند اما حاضر نیستند عامل جنگ را محکوم کنند!!!پرویز پرستویی با انتشار فیلم لحظه اصابت موشک به مردم در میدان قدس تجریش:میگفتند با مردم عادی کاری نداریم!لعنت به جنگ!آقای پرستویی این جنگ به خودی خود اتفاق نمیفته عامل داره اتاق فکر داره سالهاست برنامه ریزی کردن به خاکت حمله کننShow this thread