رهبر شهید خیلی حرفا زدن از جمله اینکه مانع مطالبه گری مردم نباشید.اگر حادثه ای پیش بیاد مردم مبعوث میشوند!حرف اکثریت مردم مبعوث در خیابان چیه؟ضمنا میفرمودند انگ سوپر انقلابی به نیروهای انقلابی نزنید.
@Alabdd14 April 2026رهبر شهید خیلی حرفا زدن از جمله اینکه مانع مطالبه گری مردم نباشید.اگر حادثه ای پیش بیاد مردم مبعوث میشوند!حرف اکثریت مردم مبعوث در خیابان چیه؟ضمنا میفرمودند انگ سوپر انقلابی به نیروهای انقلابی نزنید.
@szms_8214 April 2026افراد مختلفی به این نظام مقدس آسیب زدند هرچند خداوند حافظ آن بوده و هست و اتحاد بی نظیر مردم را بیشتر از این هم خواهد کرد؛ صرفا تندرو خیر ! افراد ساکت ، افراد کندرو و سهل انگار یا عمدی یا سهوی ، خائنین ، سو استفاده کنندگان از لباس مقدس پیغمبر و مردم عزیز هم قطعا گاهی باید انتخاب بهتری میکردند
@Masoud5614 April 2026Replying toتمام مشکل کشور ما اینه که یا میخوایم از ولی امر جلو بزنیم یا بهش نمیرسیمتندروی رو با انقلابی گری اشتباه گرفتیمکُندروی رو با مصلحت و ...حزب و جناح بازی هم که علی ماشااللهمردم (به معنی واقعی کلمه مردم) هم از این تندروی و کندروی خسته شدن وگرنه همین مردم همیشه پای کار انقلاب و نظام بودن و هستن…Show more
@DrSMoghtaderi14 April 2026Replying toاین شیوه جدیده؟ ادعای صداقت و مظلوم نمایی و ادعای وطن پرستی...بعد هم همون تهمتهای همیشگی: تندرو! بی ترمز! انقلابی!دیگه چی؟
@Caesar014 April 2026Replying toمن متوجه منظورتون نشدم ... حرفتون تناقض داره. الان شما «غیر ایرانی» به کی میگین؟ بعد تعریفتون از «بیوطن» چیه؟ سوال بعدی: حالا راهکارتون در مورد اون آدمی که طبق تعریفتون «بیوطن» بود چیه؟
@horezaman14 April 2026Replying toبنده هم به عنوان شخصی که قبلا انقلابی نبوده میخوام خدمتتون عرض کنم،آدما دودسته ان یا تو سپاه حق،یا تو سپاه شیطان.چیزی تحت عنوان مابین و آدم دلش باید پاک باشه نداریم بزرگوار👌
@Arnabook14 April 2026Replying toانتشارات آرنا آماده انتشار آثار شما به صورت کتاب کاغذی و الکترونیک است.✅ انجام مراحل اداری شابک- فیپا-مجوز ارشاد✅ نسخه کاغذی و الکترونیک✅ دریافت گواهی بین المللی انتشار کتاب با امکان استعلام آنلاین از سایت جهانیisbn-international.com
@ARMAGHAN4214 April 2026Replying toسعی شود از خوبی های انقلاب بگی تا مردم ایمان بع خاک و دین و انقلاب اسلامی داشته باشید
@AldehydeFragrance14 April 2026Replying toما تو وطن خودمون بی وطنیم...اقا زندگی من نابود شده... نابودم کردید...به کی باید بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کار و تفریح و زندگی من با #اینترنت هست.دارید رانت ایجاد میکنید و اصلا توجه نمیکنید. مردم دارن عذاب میکشن... خب پایان این ماجرا خوب نیست...#اینترنت_آزاد #internet
@Hassanamani14 April 2026Replying toیکی دیگه ازفرمایشات #رهبرشهید این بود که انقلابی ها رو،تندرو خطاب کردن کاردشمنان خدا،دین وبشریتِاپستینی ها(نقل به مضمون).ومن اضافه میکنمسرنخ این کلاف رو دشمن رهاکرده،وطن فروشها،مزدورها،احمق های بی جیره مواجب،سلبریتی های بیسواد...دست گرفتن
@Gilan314 April 2026Replying toبرای تاریکگری اومدی داداش؟! خب اگه حرفات اینه از فرهاد فتحی نقل قول کن که یه چیزی هم میگذاره روش!به سلامی هم بگو بیاد گزارش تهیه کنه!جوری برات تنظیم میکنن که انگار نصف تجمعات مردمی از پارتی مختلط برگشتن و دارن تو جمع کیمکال میکشن!!بسته دیگه!خستمون کردید!نقل قولهای اینچنینی از رهبری کافیه!
@Azj31314 April 2026در اصل مشکل شماها با انقلابیها و انقلابی بودن هست.بک برچسب تندرو هم بهشون زدی که ظاهر کارت رو ترو تمیز جلوه بدی!بهت تبریک میگم.تو یک ضد انقلاب با پوشش ملی گرایی هستی.تفاوت دیدگاه شما با انقلابیها اینه که شما،در بهترین حالت تون،وطن را جایگزین خدا کردید.جالبه که امریکا با طرز فکر شما هیچ مشکلی نداره.
@Ali_121414 April 2026Replying toچون نسل شماها طوری هست که دیر میفهمید این کشور مال همه هست ویا وطن خودتو فراموش میکنی وبعضا با دشمن همسو می شوید،یه عده که بدون هیچ چشم داشتی خالصانه ومخلصانه هم جای خودشون ایستادن وهم جای امثال شما و این جوری مجبورن جای دونفر وحتی چن نفر از وطن وشرف وناموس مان دفاع کنند بنظر شما تندرو محسوب میشن
@A__Lx14 April 2026Replying toاین اصطلاح انگ و اتهام زدن تندرو به بچههای انقلابی، از کارهای دشمنان و یه جریان شارلاتان خبیث است و رهبر شهید از آن نهی فرمودن،شما نیز خود داری کنید از چنین حرفی!لطفا به این دوتا کلیپ کوتا از بیانات رهبر شهیدمان در مورد جوانان انقلابی گوش کنید2 MB3 MB
@user17745666327214 April 2026Replying toمتعلق به همس ولی همین قشر انقلابی که بهشون میگن تندرو بیشترین هزینه رو دادن برای کشور همیشه صف اول برای اینکه جان و مال و وقت همه چیز رو فدا کنن بدون هیچ چشم داشتی همین انقلابیان ، یک گروه دیگه داریم تو کشور سهم میخوان وقتی یک مداد تکون میدن، تندرو بودنشون رو بزاریدرو حساب عشق بیشتر به کشور
@Vavgh0114 April 2026Replying toایران متعلق به همه اقشار و همه گروه های اجتماعیه این افرادی که میگن فلان قشر بیشترین هزینه رو دادند اینو در نظر داشته باشند که اونقدر دایره خودی رو با اعمال سلبی کوچک کردید که اولا فقط خودتون رو می بینید و ثانیا خیای های دیگه که اونها هم میخواستن کاری انجام بدند رو از خودتون دور کردید
@Vavgh0114 April 2026Replying toپس نمی تونید یقه بقیه رو بگیرید و بعد ژست بگیرید که ما بهتر بودیممیزان شرکت در انتخابات مختلف در طول تاریخ بعد از انقلاب ثابت میکنه که بخش قابل توجهی از مردم با اقدامات سلبی شماها و صد البته مسئولین رو، یا شما دور کردید یا خودشون حس کردند که به گروه شما تعلق ندارند و فاصله گرفتند