شخصی که می گفتی معلمها سه ماه تابستون خونه ان، کجاست؟ تا ده روز دیگه تصیح اوراق داریم،اگر خداقبول کنه مرداد تعطیلیم فقط😒 بعدش امتحانات شهریور، مهر و این چرخه ی بی پایان#معلم#انتخابات #تابستان#امتحانات#انتخاب_اصلح
27 June 2024شخصی که می گفتی معلمها سه ماه تابستون خونه ان، کجاست؟ تا ده روز دیگه تصیح اوراق داریم،اگر خداقبول کنه مرداد تعطیلیم فقط😒 بعدش امتحانات شهریور، مهر و این چرخه ی بی پایان#معلم#انتخابات #تابستان#امتحانات#انتخاب_اصلح
@Ahmadyar14 July 2024Replying toسلام و درود بر شما و آل شما. واقع امر این هست که بازه آموزشی در کشور ما بایستی متحول شده و به سه بخش کلی تقسیم شود:اول: مدت مفید آموزش برای دانش آموزان حداکثر ۶ ماه!دوم: حداقل ۳ ماه مفید بایستی دوره های ضمن خدمت و توانمندسازی برای معلمان عزیز در ۱۲ پایه تحصیلی پیش بینی شود.
@Ahmadyar14 July 2024و چهارم اینکه دریافتی این سرمایه های فاخر که بخش قابل توجهی از مخاطبان انبوه، مستمر و بی تکرار کشورمان، یعنی فرزندان دلبند ما را به عهده دارند، حداقل بایستی در سطح خلبان جنگنده باشد!!!تعجب نکنید، خیلی جدی گفتم🌹🌹🌹