امیرالمومنین علی (ع):هر لحظه نادان است کسی که انتظار خیرخواهی از دشمن را دارد!
iri@Ali_S799 April 2026ان شا الله بعد از انتقام شدید از جبهه خائن و نجس داخلی و حرامزاده خارجی که به زودی اتفاق خواهد افتاد، دیدارمان را تازه خواهیم کرد. به امید آن روز.#شهیدـامت
@Ali_S799 April 2026مردم باید به معنای واقعی کلمه همه مسئولین خائن به جبهه مقاومت و ملت ایران رو به مجازات خود برسونن.کسانی که عاشق مذاکره هستن و هیچ ارزشی و اعتقادی به خون ریخته شده ی این شهدا ندارن؛ گرچه «احترام به خون» را به زبان نجسشان میآورند، و قلبشان سیاه و تاریک است.#فتنهـمسئولین
@Ali_S799 April 2026به گفته ی امام شهیدِ امت « فتنهی آینده از جنس فتنهی مسئولین است».بوی خیانت از هر سو به مشام میرسد.مذاکره با وجود نقض کامل آتش بس «خیالی» پذیرفته شده از سوی هیئت ایرانی یعنی ریشه کن کردن ولایت فقیه و کل محور مقاومت.#فتنهـمسئولین
@Ali_S799 December 2025خداوند سریع الحساب است.گاهی با گرفتن یک رئیس جمهور لایق، یک رئیس جمهور نامحترم جایگزین میشود؛ آن هم به دست همان مردم. هرگز نباید ناشکر باشیم.#شهیدـسیدـابراهیمـرئیسی
@Ali_S792 December 2025برای مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) همین بس که برای اثبات مظلومیت ایشون باید مناظره برگزار کنیم. اونم با یک روحانی شیعه!#حضرتـزهرا
@Ali_S7927 November 2025#خطـسفیدـوـروسیاهیآقا شیخ فرهاد فتحی، شما میخواستین با رانت و فساد مبارزه کنین؟؟!!بد شد که! خودتون به رانت وصل هستین.لعنت خدا بر همه دورویان.
@Ali_S7928 August 2025هفته دولت رو به رئیس جمهوری تبریک میگم که دغدغش امور جامعه، سفر های استانی و بنای قلبیش بر حل مشکلات مردم بود.کسی که میدونست مشکلات کشور چیه ولی هرگز تو دل مردم رو خالی نکرد با حرفاش.#شهیدـسیدـابراهیمـرئیسی#دولتـمردمی
@Ali_S7917 August 2025سیّد عزیز.. شهید مظلوم ما..تو هم بودنت مظلومانه بود، شهادتت مظلومانه بود و نبودت در این دنیا هم مظلومانه است.خدا را شاهد میگیرم، والله والله جبران نمیشوی. چه با دلتنگی چه با گریه های سنگین.#سیدـابراهیم
@Ali_S7916 August 2025کسی که پرونده بشدت سنگین اقتصادی، قاچاق ارز و اخلال در نظام اقتصادی دارد، چطور در جلسات دولت شرکت میکند و میلیاردها تومن پول میگیره برای کار های اقتصادی؟!!آیا با افراد ساده جامعه هم با این فساد کلان اینگونه برخورد میشه؟!!واقعا قوانین اسلامی و جامعه رها شدهاند یا ما خواب میبینیم؟
@Ali_S7916 August 2025آقای پزشکیان!شما که الان نمیدونین برای بی آبی ناشی از سو مدیریت خودتون چیکار کنین، و دم به دیقه معلوم نیست از کی سوال میپرسین و میگین بیاین بشینین همفکری کنین، اشتباه کردین با هزینه های میلیاردی کاندید ریاست جمهوری شدین!!اگه به اعتراض باشه اون شما نیستین که باید اعتراض کنین، شما باید پاسخگو باشین.
@Ali_S7910 August 2025گذرگاه زنگزور نه بخاطر خباثت ترامپ، نه بخاط بیشرف بودن علی اف و نه بخاطر بیعرضگی رئیس جمهور ارمنستان از دست نمیره. بلکه بخاطر بیعرضگی و بیکفایتی آقای پزشکیان و دولت کثیف نفاق داره به خطر میفته.این دولت تمام مرز های کشور رو با بحران های بسیار شدید روبرو خواهد کرد.#بیـکفایتی