کودتاچی ها بابا اسم رهبر جدید رو بگن خوبیت نداره
@Hamid1217 March 2026Replying toاگه خودش داره میجنگه پس چرا آسمونو باز گذاشته دارن جولان میدن، نمیتونه یه هواپیمای اونا رو ساقط کنه؟
@Esmail_seyfi7 March 2026Replying toاین فرمایش وقتی از زبان فرمانده هان بیرون میاد یعنی توسل و استغاثه و خدای رحمان به واسطه این خشوع و خضوع الطافش را شامل حال این عزیزان میکنه و بهشون اخلاص در عمل میدهاما خدای نکرده ما عموم خدا رو موجودی فرض نکنیم که نعوذبالله اگر اعتراف به این امر نکنیم به قبای خدا بر میخوره و حال ما رو میگیره