خدایا سپاه تویی ؛ ارتش تویی ؛‌ رزمنده تویی ؛ موشک تویی ؛ پهپاد تویی ؛ پدافند تویی ؛ همه تویی ؛ ما هیچ‌!ما غلط بکنیم مغرور شویم و از کسی غیر از تو کمک بطلبیم..‌ما بنده ی کمِ تو ایم!ما کجا، جنگ همزمان با آمریکا و اسرائیل کجا ؟ تو می‌جنگی ، تو شلیک میکنی ، تو هدایت میکنی ، تو اصابت میکنی.
22:17 - 6 March 2026



5 Replies

Profile picture of ‌Mahdi Gh‌
@MahdiGh0077 March 2026
Replying to
کودتاچی ها بابا اسم رهبر جدید رو بگن خوبیت نداره

Profile picture of ‌شیدا(غدیری ام)‌
@user175247390607 March 2026
Replying to
ومارمیت اذ رمیت ولکن الله رمی...

Profile picture of ‌عوام السلطنه‌
@MamanNasi7 March 2026
Replying to
احسنت، یادآوری به موقعی بود:ما غلط بکنیم که مغرور شویم😔

Profile picture of ‌حمید #‌
@Hamid1217 March 2026
Replying to
اگه خودش داره میجنگه پس چرا آسمونو باز گذاشته دارن جولان میدن، نمیتونه یه هواپیمای اونا رو ساقط کنه؟

Profile picture of ‌اسماعیل سیفی‌
@Esmail_seyfi7 March 2026
Replying to
این فرمایش وقتی از زبان فرمانده هان بیرون میاد یعنی توسل و استغاثه و خدای رحمان به واسطه این خشوع و خضوع الطافش را شامل حال این عزیزان میکنه و بهشون اخلاص در عمل میدهاما خدای نکرده ما عموم خدا رو موجودی فرض نکنیم که نعوذبالله اگر اعتراف به این امر نکنیم به قبای خدا بر میخوره و حال ما رو میگیره