29 August 2025
از آنجا که باخروج آمریکا و تبعیت دول غربی ، برجام هرگز اجرایی نشد و درعمل تحریم‌های شورای امنیت باقی ماند و بسیار فراتر از آن تحریم‌های آمریکامانندتحریم خریدنفت اجرا شد،لذا‌اسنپ بک،اثری بر تحریم‌ها ندارد .سروصدا ی غربی‌ها برای تاثیر روانی و ایجاد پریشانی درمردم است وبازهم آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند
کاسبان واقعی تحریم🤔افزایش چندباره قیمت دلار!افزایش چندباره قیمت کالاها!دقیقا آنچه که به نفع مولتی میلیاردرهای اتاق بازرگانی،فولادی ها، پتروشیمیایی ها ،خودروسازان و ...است 🤔چرا هر بارکه اصلاح طلبان و غربگدایان به قدرت رسیدند تحریمها بیشتر و دلار گران‌تر شده 🤔؟اصلاح طلبان=وارثان عمروعاص
7 MB
13:52 - 29 August 2025

491 Views