از آنجا که باخروج آمریکا و تبعیت دول غربی ، برجام هرگز اجرایی نشد و درعمل تحریمهای شورای امنیت باقی ماند و بسیار فراتر از آن تحریمهای آمریکامانندتحریم خریدنفت اجرا شد،لذااسنپ بک،اثری بر تحریمها ندارد .سروصدا ی غربیها برای تاثیر روانی و ایجاد پریشانی درمردم است وبازهم آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند
