درود بر سران ۳ قوه.
@Mahtab_kh11 September 2025این پاراگراف دومتونو نیستمظالمان اگه منطق و قلم و موازین حقوقی سرشون میشد که دنیا رو به آتش نمی کشیدن و تجاوز نمی کردن به کشورها و به حقوق بشر و... وقتی گروسی که نماینده یه آژانس بین المللیه جاسوسی می کنه یعنی دنیا بر مدار قانون جنگل می چرخه
@yousof31311 September 2025Replying toکارایی زبان و قلم تو این فقره تا حالا چقدر بوده حاج آقا !؟؟؟ میشه مستندی ارائه کنید تا مام در جریان باشیم!؟گروسی خائن به ملت ایران قابل اعتماد نیست اینو به دیپلمات ها متذکر شوید!!!
@Yahossein_199811 September 2025Replying toاقای اژهای شما در حکومت امام علی علیه السلام امام علی ع حاکم کل بلاد اسلامی، میرفت و در کوچه مینشست و در بازار میگشت تا اگر کسی شکایتی دارد به شکایتش رسیدگی شود؟؟حالا ماnروزه میگیم لطف کنیدpvرو چک کنیدنمیخواد مثل امام علی ع بیایید تو بازار ولی pv که میتونید چک کنید.مثل امام علی ع حکومت داری کنید
@user17313168784311 September 2025Replying toآقای اژه ای وای واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم باشه قبول اما لطفا شما با ظلم و فساد مسئول خائن و فاسد برخورد کنید تا مردم از قوه قضائیه نا امید نشوند.
@Ss1234567811 September 2025Replying toمشکل اینه که دشمن زبان نفهم است وحقوق و قانون سرش نمیشه.جزء قانون خودش قانون جنگل
@parliamentarycandidate577611 September 2025Replying toنمازگزار روز جمعهریاست محترم قوه قضاییه حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژهای (دامت برکاته)از مجاهدت شبانه روزی شما#سپاسگزارمعطا اله طاهری
@Rahearamesh11 September 2025Replying toاقلا دکترعباس یبار به رافائل می گفت که یادت باشه اطلاعات مارو به اسراییل دادی ،اقلا یبارمی گفت آژانس بما خیانت کرد اینطوری ازدیدن ریحانه سادات ارمکی وپدر دانشمندش کمترمی سوختیم شاید اگه این حرفو می زد وبه روی مبارک رافائل می آورد که چقدرنجاسته ، از دردورنج ما کاسته می شد آقای قاضی
@Ravi_omid11 September 2025Replying toامیدواریم تعهداتی که گفته میشود در مصر دادیم بخشی از شیوه جنگی ماباشدو امیدواریم پیروزی نهایی باجبهه حق باشد اما وادادگی خبر بدی برای ملت امام حسین و عامل قطعی حمله دشمن خواهد شداما در جنگ ترکیبی احساس کم آوردن حریف، بهترین بستر حمله است
@Zede_nofozi11 September 2025Replying toآیا #اصلاحطلبان_غربگرا و #مسئولان_نفوذی سربازان #آمریکا و #اسقاطیل در #ایران هستند.
856 votes • The poll has been endedOnly the creator can see voters
@Amir_Ezzati11 September 2025Replying toلطفاً حاکمان دروغگو یا خطاکار مانند روحانی و ظریف و زنگنه و آخوندی و ... را محاکمه کنید #ورود_به_معرکه پیشکش . حضرت علی می فرمایند : كَثرَةُ الوِفاقِ نِفاقٌ
@user16743736519211 September 2025Replying toبپردازید بپردازیدخدا هم به حساب شما خواهد پرداخت قبل از آنکه خدا به حسابتان بپردازد خود به حساب خودتان بپردازید
@Fadak_sarbaz_khomeyni11 September 2025#چاهکار_کارشناسان_وفاقیونتبادل مردم عادی و بیگناه #مهدیه_اسفندیاریبا #جاسوسان و #خرابکاران خارجی.🔴 ✍ عجب معاملهای!مبادله یک بیگناه با جاسوسان و مجرمان امنیتی؟!با این روال ما هروقت یک جاسوس خارجی رو دستگیر کنیم ،اونها هم هروز یه بیگناه ایرانی رو دستگیر میکنند و با جاسوس خودشون مبادله میکنند
@noghtepargar11 September 2025Replying toجناب اژه ای شما دیگه چرا؟تا اونجایی که تجربه کردیم در مذاکره و منطق حقوقی کلا منافع رو دادیم رفته؛ یه مورد نشون بدید که به لحاظ حقوقی چیزی به نفع کشورهای غیرغربی تموم شده باشه هر جاهم که چراغ سبز موقتی نشون دادن منافع خودشون ایجاب میکرده به کی اعتماد دارید خداوند یا شیاطین اروپایی و آمریکایی؟