من بچه که بودم به دیجیمون خیلی علاقه داشتم😂🤦🏼♂️گارارامون
@Sarbaze_Vatan31317 January 2023Replying toمن بچه که بودم به دیجیمون خیلی علاقه داشتم😂🤦🏼♂️گارارامون
@Birahe_ir17 January 2023Replying to
@Fatimachon3 April 2023Replying toتوی فیلم دراکو مالفوی ( هری پاتر ) ، دکتر ها و چُئون سوجین( پنتهاوس ) تو انیمه یامی (بلک کلور ) سباستین ( خادم سیاه) دازای و چویا ( بانگو ) و...کتاب هم سه تفنگدار آرامیس و آتوز و راوول^^
@Ellllllll11 January 2024Replying toانیمه:دازای سریال و فیلم: لوکی شرلوکاگوتاکاوا(توی لایو اکشن بانگو از دازای پیشی گرفته)چویا (اونم توی لایواکشن)رانگسمیرا (زن سلیطه مالک)رمان:…Show more