احسنت شیخ
@Atenahashemie17 March 2026Replying toولی جالبه الان چندین نفرو میشناسم که مثل این آقا فکر میکردن ودقیقا موشک زده خونشونو خراب کرده امیدوارم بفهمن اگر بازم نگن تقصیر حکومته که تسلیم نشده چون واقعا خر هستن اکثرشون
@REZAREZID17 March 2026Replying toقرار نیست بیدار بشن وقتی تو کله شون دو جواب همیشه دارن :از خودتونهکار خودتونه
@user16721770491617 March 2026Replying toتوی استان ما هنوز نود درصد میگن هرکس میخوره سپاهی و ارتشی زیاد ناراحت نمیشنهنوز منتظرن اسرائیل و آمریکا کار رژیم رو تموم کنه اونا خلاص بشن ارزونی بشه و به آزادی برسن
@Arman_Arian17 March 2026Replying toضمن تسلیت به این هم وطن،.. ولی کسی که با صدای حق بیدار نشود با لگد پوتین دشمن بیدار میشود
@HooraOfficial17 March 2026Replying toاللهم عجل لولیک الفرجیا مولا یا صاحب الزمان ادرکنایا صاحب الزمان اغثنا
@Saba202617 March 2026Replying toاین بنده خدا فهمیده ولی اینایی که من میشناسم میگن مقصر اصلی جمهوری اسلامیه که داره مقاومت میکنه ....! موشک میزنید اسرائیل اونا هم میزنن !! همینقدر تباه شدن مردم
@user17681675624017 March 2026Replying toاقای محترم!از این تخریب ها نگذار نزار نضار نظار چجوری بگم شما یک فیلم اینجوری از اون طرف میبینید؟
@Maleka_shirani17 March 2026Replying toدیگه دیر شده چقدر به رهبرت بد گفتی چند نفرو با حرفهات بد گمان کردی از راه بدر کردی . تا سرتون به سنگ نخوره نمیفهمید خرید
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast17 March 2026Replying toبرداشتی از ترجمه و تفسیر چهار قل به کوشش و قلم: فتحعلی علوی سوق ویراست یک از دو#اللهم_عجل_لولیک_الفرج بسم الله الرحمن الرحیمShow this thread
@hamidimahdi6417 March 2026Replying toما یه زندگی عادی میخواستیم. شماها جنگ دوست بودین و با نصف دنیا قهر بودین. جدیداً با نصف مردم خودتونم قهرین😂 خودتونو تافته جدا بافته میدونین. جنگی که میدونستین نمیتونین از مردمتون حتی فرمانده هاتون محافظت کنین اما بازم طلب کردینش. چون تشنه ی جهادین و جاده صاف کن یهود برای خونریزی