برای اولینبار در جنگ هماکنون شلیک موشک از #لانچرهای_دو_فروندی به سمت رژیم صهیونیستی و پایگاههای آمریکا
7 April 2026برای اولینبار در جنگ هماکنون شلیک موشک از #لانچرهای_دو_فروندی به سمت رژیم صهیونیستی و پایگاههای آمریکا
@Aliijahromi7 April 2026Replying toاین در واقع بیانگر این هست که جنگ به سمت چریکی شدن و محل های شلیک قبلی لو رفته؟چون موشک از هر جا شلیک میشه عمدتا توسط پهپادها دقایقی بعدش محل شلیک هدف قرار میگیره
@Mehdi1379047 April 2026Replying to andحاجی خیلی غرق در تسلیحات شدیم ! در حالی که باید غرق در تسبیحات باشیم اثر نماز استغاثه رو دیدید
@Akhond7 April 2026Replying to andخدایی بکجا وصلین که این اطلاعات نظامی رو دقیق دارینمنم سربازی رفتم فرق کلاش و ژسه رو نمیدونم🤪
@S_Ali_S7 April 2026Replying to andمن مطمئن نیستم ولی فکر میکنم اینی که شما میگید درست نباشه.پرتابگرهای دوفروندی امکان پرتاپ دو فروند موشک با یه پرتابگر رو میده و این امکان رو به نیروهای مسلح میده که با یه بار ریسک برای پرتاب بتونن دو تا موشک بزنن جای یکی