Pinned post
@Irandoust31318 March 2026
فوتبال نگاه میکنم،، مادرم یه دفعه گفت سعید مکزیک یه دروازه بان داشت به اسم خورخه کامپوس خیلی خوب بود😐😂من خبر نداشتم 😐😂خدا حفظت کنه، اصلا بهت نمیومد فوتبال رو به این شدت دنبال کنی 😐😂 برگام ریخت جدا
یعنی الان باید دست به سینه بشنیم تا شب بشه دوباره حمله کنن تاما جواب بدیم؟! 😐
تولدم مبارک ✨خدایا شکرت برای یک سال زندگی دیگه،، تجربه های تلخ و شیرین گذشته و فرصتای تازه،، امیدوارم بهترین اتفاقها تو این فصل جدید زندگیم رقم بخوره و بتونم از همه لحاظ رشد کنم 🤲✨
دو ورق قرص اهن خریدم حدودا 500 هزار تومن،،، ده سال پیش با این پول دو شاخه تیر آهن 12 متری میشد خرید 🤕🥲یعنی ده سال بعد با این پول چی میشه خرید؟!!!کاری ندارم ولی خدا اون دنیا یه طور دیگه باید با ما حساب کتاب کنه 😂#درد
تعریف از خود نباشه 90 😎😂خودم:76 😄🫴🏻#چالش
شدم شبکه پویا،، فقط بچه ها میان سمتمشدم شبکه چهار فقط آدمای فرهیخته میان سمتم شما فالوورامو میگما 😁😁
@Irandoust3137 June 2026✨ چون برق میزنه😂🎀 فقط استیکر پاپیون صورتی😂»»
@Irandoust3136 June 2026من+غروب جمعه=دشمنیِ قدیمیhttps://virasty.com/Irandoust313/1778855589129828889من+زمستون=دشمنیِ قدیمی
@Irandoust3136 June 2026هر کس به طریقی بالا می آید . یکی پایش را بر سر دیگری می گذارد یکی دستش را در جیب دیگری .دیگری دستش را بر زانوی خود می گذاردیکی هم پایش را بر روی تمام احساسات یا وجدانش .در آخر کسی در جای خود نمی ماند همه بالا می روند . . .
@Irandoust3135 June 2026به لطف خدا دیروز #مهمان_علی بودمامیدوارم هر سال توفیق داشته باشیم #عید_غدیر تو مراسما شرکت کنیم و ارادت خودمون نشون بدیم
@Irandoust3133 June 2026عید سعید غدیر رو به هر کسی که این ویراست میبینه شاد باش و تبریک میگم🪴💚علی مع الحق و الحق مع علی ای شاه نجف فدای لطف و كرمت✨جانم به فدای چارگوش حرمت✨كی می شود از لطف بگویی یك بار✨بعد از نجفم كربوبلا می برمت✨…Show more
@Irandoust3133 June 2026دقیقا مثل ایناکه حضوری تو مدرسه مجازی امتحان میدن،، اونم با شور و مشورت و هوش مصنوعی و... 🥲😂عالی شدتوی سایت امتحان داریم و تصویر و صدامون برای معلم ، معاون و مدیر بازهایکاش من بمیرممممبرم زیر تریلی تیکه تیکه بشمممممخدایا دیگه نمیتونمممممم
@Irandoust3133 June 2026سیدا یاد بگیرید 🚶♂️#مهمان_علیریا نباشه پولارو مُهر زدم تا جمعه مهمونام بیان🙂↔️🙂↕️#مهمان_علی
@Irandoust3133 June 2026یادش بخیر یه زمانی #عید_غدیر سید و سادات عیدی میدادنالبته یه زمان خیلی دور 😂مبلغ عیدی اهمیت چندانی نداشت همین که یه اسکناس نو و تا نخورده از لای قرآن میگرفتیم خیلی ارزش داشت،، دو تا اسکناس بالایی رو معلم کلاس اولم آقای سید قربان میرقادری به من بخشیدنامیدوارم هر جا هستن سلامت باشن#مهمان_علی
@Irandoust3133 June 2026از روز ازل تابه ابدمیگویم✨هرجاکه صدایم برسدمیگویم✨هر لحظه هزاربار بی حد وعدد✨یاحیدر صف شکن مدد، میگویم✨#مهمان_علی
@Irandoust3131 June 2026یعنی اینا هم وطنای منن؟!!! به خدا قسم من هیچ نسبت ملی ای با اینا ندارم،، اینا هم وطن من نیستنمن با اون شیعه لبنانی، عراقی،افغانستانی، یمنیبحرینی... هم وطن ترم تا این ********* هامن با هرکسی که حب علی (ع) داره هم وطنم #مهمان_علی انی سلم لمن سالمکمو حرب لمن حاربکم12 MB
@Irandoust31331 May 2026باخت ما از موقعی شروع شد که این #مرد رو به شهادت رسوندن و جواب در خوری که باید میگرفتن نگرفتن ... از اونجا بود که جسارت دشمن خیلی بیشتر شد#مهمان_علی2 MBآخرین عکس شهید گالریتون رو نقل قول کنید:)#چالش
@Irandoust31331 May 2026ولی من تازه فهمیدم چرا #انصارالله جز اینکه چند تا بیانیه داد تو جنگ اخیر دخالت چندانی نکرد چون میدونست نهایت سیستم حاکمیتی ایران پشتش خالی میکنه#حزب_الله و مردم #لبنان از اول جنگ پابه پای ایران جنگیدن ولی الان هیچ کس تو ایران جز عده ای از مردم به فکرشون نیست،، اسراییل وحشیانه داره حمله میکنه😞
@Irandoust31331 May 2026درسته👌🏻ولی من نمیدونم چرا هیچ چشم امیدی به دهه نودیا ندارم ایران رو دو دستی تقدیم غرب و آمریکا میکنن 😂#مهمان_علیدر تاریخ بنویسید : نسل هشتاد و نود ایران تنها نسلایی بودن که آن را بی ادب ، تنبل و نسل 'Z' نامیدند؛ اما جنگ را دید ، کرونا را نفس کشید ، بحران و تورم را زندگی کرد ، مرگ خواهران و برادرانش را با چشم دید ؛ با تنی خسته و دلی شکسته باز هم برای ایران ایستاد و جنگید...️ 🥲🖤