Replying toدر میان مذاکرات ایران با آمریکا باز هم ترامپ تهدید کرد!و بر اساس بند ۲ تفاهمنامه، هرگونه تهدید، نقض فاحش تفاهمنامه است. بعد از تهدید ترامپ، اعلام شد که به خاطر تهدید ترامپ، مذاکرات سوئیس متوقف شد، و ادامه آن در هالهای از ابهام فرو رفت.گفتند هیئت مذاکرهکنندهٔ ایرانی در اعتراض به تهدیدهای ترامپ م…Show more
Replying toیک طومار از نمایندگان مجلس پر کنید و به رهبری بدهید و از ایشان خواهش کنید تا پزشکیان را خلع سازد
@Iranrb1dReplying toاین کودتاگران ، جزو نرم تنان هستن و کمرشون نمی شکنه، سریع تغییر وضعیت می دن، باید یه فکر دیگه کنید.
به امید خدابه قول قالیباف کودتاگران به جاییتون نباشن کارتونو بکنید پدرشونو دربیارید
ظاهرا موضوعات قاطی شده و به جای کاهش تنش در لبنان، غنی سازی را کاهش دادیم!مذاکرات سوئیس: فروش مقاومت و فروش مرز های ایران
Replying toایران که 40 سال تحریم بوده به 60 روز نیاز ندارد اما آمریکا به تنگه هرمز نیاز دارد چون بازار انرژی بعد سه ماه انقباض بحرانی خواهد شد و قیمت نفت منفجر می شدتوافق با آمریکا در این زمان مصداق خیانت به اسلام و ایران است عین برجام و توافق با سعودی#تنگه_هرمز_باید_مسدود_بماند#مرگ_بر_آمریکا
Replying to#نبویان_تنها_نیستآبرویشان را ببریدما مردم پشت شما هستیم
Replying toامروز حق از باطل کاملاً قابل تشخیصه .کما اینکه بعد از جنگ ۱۲ روزه هم بود .توی اغتشاشات دی ماه هم بود .چند بار باید قربانی بدیم به خاطر اینکه یک عده خودشون رو به خواب زدن؟مردم انقلابی پشت نماینده انقلابی وایمیستند .نمایندگان هم طبق فرمایش رهبر خودشون رو به مردم مبعوث شده برسونند .
Replying toبهتره با منطق نفوذ و #الی_کوهن ها آشنا بشید:https://virasty.com/MohammadSYM/1782031797120816489نفوذ همیشه سرقت اطلاعات نیست؛ گاهی تولید خطاست.نفوذی حرفهای فقط کسی نیست که سند محرمانه منتقل میکند. گاهی مأموریت اصلی او این است که ساختار تصمیمگیری را دچار خطای محاسباتی کند؛ یعنی کاری کند که یک کشور، سازمان یا جریان، با دست خودش به سمت تصمیمهای پرهزینه، احساسی و غیرقابلجبران برود.Show this thread
Replying toحقیقتش از لیست بندی ۱۴۰۲ در تهران، به عملکرد ایشان نقد داشتم که چرا در لیست آقای قالیباف هستند. این نقدها تا همین اسلام آباد و صوتهای عجیب ادامه داشت. اما دفاع از ولایت فقیه ملاک نهایی هست. بنابراین حمایتم از ایشون رو اعلام میکنم:#نبویان_تنها_نیست
Replying toوقتی تاریخ یابخشی ازیک واقعه دربرخی دوران رامیخوانیم،خائن یاخائنینی بودن که مدتها لو نرفته بودن وبعدازگذشت یک زمان یایک اتفاق،به یکباره لومیرفتنسپس چه اتفاقی می افتاد؟خائن ناچاربه فرارمیشدیادستگیر واعداماکنون مدت هاست خائنین وخیانت هاآشکارن،اماباخیال راحت ادامه میدندرتاریخ چگونه قضاوت خواهیم شد
Replying toدرود بر آقای نبویانو درود بر همه نمایندگان انقلابی و حاضر در صحنه
Replying toپس نمایندگان انقلابی کجا تشریف دارن؟! چرا جز سه چهار نفر خبری از بقیهشون نیست؟! چرا هیچ اقدامی نمیکنن برای باز شدن مجلس؟!یک دست صدا نداره، همونطور که شعام رو سمی کردن مجلس رو هم سمی میکنن و چه بسا کرده باشن هم...