3 MB
@Karbar28 بهمن 1401به آیت الله مجتبی تهرانی گفتم: همۀ ما آرزویمانست که امام زمان را زیارت کنیم.گفت: ما همچنین چیزی می خواهیم؛ حالا زیارت هم کردی، بعدش چه می شود؟ مهمّ اینست که به تکلیف عمل کنیم. بله؛ زیارتش خیلی هم خوبه، امّا مهمّ، عمل به تکلیفه. اینکه تشخیص بدهی که چه کار بکنی، و کار صحیح چیست. نه کاری که دوست داری.