یادت باشه، فضای مجازی میتونه یه پل باشه برای رسیدن به خدا، یا یه دیوار برای دور شدن از خدا..
iriPinned post
@Khanom_31514hیادت باشه، فضای مجازی میتونه یه پل باشه برای رسیدن به خدا، یا یه دیوار برای دور شدن از خدا..
سلام ؛تعاملگرانی که منشن گذاشته بودند،چک شدند..سلامبزرگوارانی که نوتیف بنده رو روشن دارند منشنی عنایت کنند..+تعاملگر فعال هم میطلبم..!(ترجیحاً دختر)
@Khanom_31517 June 2026سلام،وقتتون بخیر ؛یهمدتی زیاد نیستم،خلاصه نوتیف همه تعاملگرا روشنه...
@Khanom_31515 June 2026یه نگاه به آینه کن؛ اونی که داری میبینی، همونیه که خدا میخواد؟ اگه نه، تغییرش بده.همین امشب،بسم الله..
@Khanom_31514 June 2026سلامبزرگوارانی که نوتیف بنده رو روشن دارند منشنی عنایت کنند..+تعاملگر فعال هم میطلبم..!(ترجیحاً دختر)
@Khanom_3157 June 2026انا لله و انا الیه راجعونانا لله و انا الیه راجعونShow this thread
@Khanom_3156 June 2026سلامبزرگوارانی که نوتیفمرو روشن دارید،واکنش بدید.بازنشر نزنید...
@Khanom_3154 June 2026دنیاعلیاست،عقبیعلیاست؛قرآنهمهاشیکیاعلیاست!عیدکم مبروووک:)✨
@Khanom_31520 May 2026رهبر شهید امام خامنه ای:اگر این دولت شهید رئیسی ادامه پیدا میکرد بسیاری از مشکلات کشور و عمدتامشکلات اقتصادی حل میشد.ولی امسال خوندناین متن غم بیشتری داره...آه از غمی که تازه شود با غم دگر..💔