مدیر مسئول،سردبیر،نویسنده روزنامه سازشگر به ظاهر سازندگی :به ملت خودتان خیانت نکنید.کدام صلح ؟؟؟!!!!
7 MB

iri@Khorshyd19 May 2026مدیر مسئول،سردبیر،نویسنده روزنامه سازشگر به ظاهر سازندگی :به ملت خودتان خیانت نکنید.کدام صلح ؟؟؟!!!!7 MB
@Khorshyd4 May 2026🔻ساعاتی پس از شروع عملیات آمریکا در تنگهٔ هرمز، دادههای ناوبری بینالمللی کشتیها گزارش داد، ۲ فروند کشتی واقع در تنگهٔ هرمز که پیشتر تلاشهای ناکامی در عبور از تنگه داشتند، محبور به بازگشت از منطقهٔ تنگهٔ هرمز بهسمت میانهٔ خلیج فارس شدند.
@Khorshyd24 April 2026
@Khorshyd21 April 2026تو را خدا ادبیات این نوکر صهیونیزم را ببینید.آخه نفله آرام می خوری زمین...📌آلمان: از ایران میخواهیم به سرعت به اسلام آباد بیایدوزیر خارجه آلمان: ما فورا از ایران میخواهیم که به اسلامآباد بیاید.ایران بهطور سازنده با آمریکا وارد مذاکره شود.ایران اکنون باید این دست دراز شده را بپذیرد.
@Khorshyd21 April 2026🔻فرانچسکا آلبانزه؛ حقوقدان ایتالیایی و گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در اسراییل:🔻دخترم را به تجاوز تهدید کردند، شوهرم را از کارش بیرون انداختند و آپارتمانم را هم مصادره کردند، فقط چون گفتم اسرائیل دارد نسلکشی میکند.حالا عده ای نفهم و دشمن وطن می خواستند از اینها آزادی عاریه بگیرند.
@Khorshyd17 April 2026آقای عراقچی وزیر امورخارجه ایران اعلام کرد تا انتهای روزهای باقیمانده از آتش بس تردد برای همه کشتی ها در تنگه هرمز آزاد است!!یک سئوال یعنی الان ما از طرف امریکا در محاصره دریایی هستیم ولی برای دیگران تنگه هرمز باز گشایی شده؟؟!!😳😳
@Khorshyd15 April 2026کدام پیغمبر،دیانت و شخص به این جماعت همیشه طلبکار ،کثیف و جنایتکار صهیون گفته شما آزاد هستید هر جنایتی را انجام بدید و آن را از هر اخلاقی بالاتر و بهتر بدانید؟5 MB
@Khorshyd12 April 2026🔻 آیا تنگه هرمز بخشی از آبهای بینالمللی است یا متعلق به ایران است؟مایک آدامز، تحلیلگر و نویسندهی برجستهی آمریکایی:«برای کسانی که فکر میکنند تنگهی هرمز «آبهای بینالمللی» است، باید بگویم که کاملا در اشتباهید.
@Khorshyd12 April 2026صادقانه ترین راهپیمایی ضد آمریکایی -صهیونیستی در یکی محروم خوزستان.ای فدای شما بشم من#ایرانـسربلند2 MB
@Khorshyd4 April 2026ایران،ایران،ایرانسخت تر از سنگ و فولاد#ایران_قوی #الله_اکبر9 MB
@Khorshyd4 April 2026هر چند دوست نداشتم در روزهای سخت جنگ ،جنگ ایران عزیز در مقابل همه قلدرهای جهان ،امریکا ،ناتو و اسراییل که مردم وحدت دارند ،حرف دو گانه بشنوم ولی ظاهرا نه دیپلماسی بلدند و نه جامعه و مردم خودشان را می شناسند و نه شرایط حساس را می فهمند.متاسفم جناب دیپلمات و دیگران1 MB
@Khorshyd2 April 2026یک انسان باشرف ،باذوق و زبان دار،کار یک لشگر جهاد تبیین را می کند.با همه کاسبهای محل با زبان خودشان .عشقی داداش#ایران_قوی #ایرانـسربلند8 MB
@Khorshyd28 March 2026رهبرِ شهید در آخرین سخنرانی اش که شباهت فراوانی به وصیت نامه اش داشت فرمود: در آینده مردم برای حل بحران ها مبعوث خواهند شد! اما نگفت علت مبعوث شدن مردم خون خود او خواهد بود!#رهبر_شهید#ایران_قوی
@Khorshyd27 March 2026حالا این نگاه کثیف اندیشمند و استاد دانشگاه شون هستاوریت پرلوف، استاد دانشگاه اسرائیلی :کودکان ایرانی را بکشید:«فرزندانشان را بمباران کنید، نه زیرساختهایشان را. والدین سزاوار دیدن مرگ فرزندانشان هستند. دو سال طول کشید تا این کار را در غزه انجام دهیم. ما هنوز این کار را در لبنان انجام ندادهایم.»