یادمون نمیره لبنان یک سال و خوردهای زیر بمباران اسرائیل بود و جوابی نمیداد و یک طرفه به آتش بس پایبند بود چون دولت خائنی سر کار بود تو لبنان اما نیم ساعت پس از شهادت حضرت آقا و حمله به ایران، با اسرائیل وارد جنگ شد بعد ما وسط جنگ کشیدیم کنار...و لبنان موند و اسرائیل