قصد دارم از این روحانی هتاک @Hj_isa_seyfy شکایت کنم لذا هرگونه توهین ایشون رو برای بنده ارسال کنید
iriحامی Replied
قصد دارم از این روحانی هتاک @Hj_isa_seyfy شکایت کنم لذا هرگونه توهین ایشون رو برای بنده ارسال کنید
Replying to andاولا که اگه تو فقط پول تمبر باطل کردن برای شکایت داشتی ،قدرت درکت بالاتر از اینحرفا بودثانیا که در صورت شکایت ،همون اول لایحهت برگشت میخوره بخاطر بیان اباطیلثالثا اگه تو ازین بنده خدا شکایت کردی،همینجا اعلام میکنم وکیل من در اختیار ایشون ماهانه حقالوکاله نمیدم که وکیلم مفت بخوره و بچرخه
حامی Replied
همین الان جنوب لبنان بمباران کردند این چه مذاکره افتضاح و کوفتی هست که نمیتونه جلوی سگ هار رو بگیره ؟ آقای پزشکیان تضمین دادی پس چی شد؟ آقای قالیباف چی شد؟ @drpezeshkian @President @Ghalibaf #مذاکره #لبنان #نقص_آتش_بس #بازگشت_به_نظر_رهبری
Replying to and 3 othersاین مذاکره نیست،این مراسم اثبات بندگی به شیطانه...
حامی Replied
@Iran4024hReplying toاین دفاع از رزمندگان عزیز نیست دفاع وقتی درسته که اگه کسی اومد کار این نیروها روکم ارزش کرد وگفت از خودمان پول بهشان دادیم واگه نمیدادیم اونها کاری نمیتونستن انجام بدهندوشما سکوت کردین شما میشین همراه وفاقیون که خلاف نظررهبر عمل کردن هرکی توهین به رزمندگان توهین کنه راه وفاقیون رومیرود
Replying to andهمین موجود دنی،تا ۲ هفته قبل مغز مردم رو توی ونک سوراخ کرده بود که به مذاکره کنندهها اعتماد کنیداینا بدون اذن رهبری کاری نمیکنناینا چیزی هه رهبر تحمیل نمیکننهمه چیز با رهبری هماهنگه بابت کدوم یکی از این دروغها از مردم عذرخواهی کرده که حالا عربدهکشی و میکنه و دهن گشادش رو برای مردم باز میکنه؟؟
Replying toمنتقم خون امام؟؟عمه کدوماتون بود که تا دیروز مغز مردم رو خورده بود که توافق بهترین انتقام برای خون امامه و به مذاکره کننده ها اعتماد کنین،همه چیز با رهبری هماهنگه و مذاکره کننده ها بدون هماهنکی رهبری کاری نمیکنن؟؟دهن گشاد بعضی از مداحای کذاب کی بسته میشه؟؟؟
حامی Replied
🎥سخنان حاج میثم مطیعی در جمع عزاداران حسینی: چه طور زیر باد کولر نشستهاید و به فرماندهان نظامی توهین میکنید؟ / شما چه جماعتی هستید؟ / به شهید سلامی و شهید حاجیزاده هم حمله کردید / تا به شما حرف میزنند انگ ضد انقلاب میچسبانید/ عقلتان را دست دشمن ندهید/ این حرفهایی که7 MB
اونا به چنتا فرمانده دری وری میگنولی امثال این مداح دهن گشاد، تا ۲ هفته پیش به رهبر مملکت دروغ میبستن که همهچیز با رهبری هماهنگه چی هستن؟کدوماشون اومدن بگن ببخشید ما نفهمیدیم چی گفتیمکدوماشون گفتن،مردم معذرت میخوایم که اطلاعات غلط بهتون دادیم؟اینا دهن گشادشون فقط برای مردم بازه نه ارباباشون
This post was deleted by the post author.
Replying to andandبعضیا ده سال قبل که امثال تو اصلا نمیدونستین فضای مجازی چی هست، گفته بودن قالیباف دزدهاون موقع این اکانت شل مغز حتی حضور خارجی هم نداشت3 MB
This post was deleted by the post author.
Replying to andandفعلا که اربابتون برده همینا شده و داره بهشون سواری میده...اگه شهید بهشتی رو با قالیباف یکی میدونی هم که خیلی سبکمغزیاگه کسی که سایه آمریکا رو با تیر میزد میخوای بزاری کنار کسی که رفته خون امام امت رو با کاه و یونجه آمریکایی معامله کنه که خیلی پرتی
This post was deleted by the post author.
Replying to andandفعلا که هرچی اون قانل حر و م زاده گفته درست در اومده وهرچی که مذاکره کننده های ابله شما گفتن دروغ بودهبرای امثال تو،کسی که میره خون امام رو معامله کنه معتمده،برای مردم از سگ پشت ترهقرآن میگه خبری که از فاسق اومد اگه درست بود بپذیرفعلا که ارباب شماها هرچی گفته دروغ از آب در اومده شل مغز
حامی Replied
ما خونخواه رهبر شهیدمان هستیم.بعد از شهادت امام حسین(ع)، دیگر شیعیان حرفی از مذاکره با یزید نزدند.کدام انسان باشرفی قبول میکند که چند حرام... رهبرشان را شهید کنند، بعد با قاتل بروند و مذاکره کنند.ان شاءالله با پرچم های سرخ انتقام به تشییع رهبر شهیدمان برویم.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج#رهبر_شهید#مل…Show more896 KB
Replying toکسایی که تا دیروز در دفاع از کشف حجاب کنندهها دهن مردم رو میبستن و تا دو هفته قبل هزار تا دروغ به رهبر ممکلت میچسبوندن،حالا بالای کرسی مداحی نشستن و عربدهکشی میکنناین جماعت همونایی هستن که تا همین امروز هم از این دروغهایی که به رهبری بستن عذرخواهی نکردن
حامی Replied
Replying toهروقت این مداح های دهن گشاد ،بابت دروغهایی که به رهبر ممکلت بستن و به روی خودشون هم نیاوردن ،از ملت و امام امت عذرخواهی کردن،حق دارن عربدهکشی کنن و به دیگران خورده بگیرن
حامی Replied
Replying toمردک ،هنوز یک ماه نگذشته ،از دروغی که به رهبر ممکلت بستی،که میگفتی همه چیز با رهبری هماهنگه و قالیباف بدن اذن رهبری کاری نمیکنهبعد از نامه امام هم لال شدی که کسی چیزی بهت نگهعذرخواهی کردن،در قاموس مداح دوزاری و دهن گشاد تعریف نشدههروقت بابت دروغهات به رهبر مملکت عذرخواهی کردی بیا عربدهکشی کن
حامی Replied
چی بگیم دیگه از دست این تیم مذاکره دلمون خون شده #مذاکره #نبویان#بازگشت_به_نظر_رهبری
Replying toاینموضعیت آخوندک مملکتمثل هر زههای فراری میاد حرف میزنه فرار میکنهخب جوجو زر زدی وایسا جواب بگیرینکنه لاک هم میزنی خراب؟؟؟@Ali_seyfi1367
چی بگیم دیگه از دست این تیم مذاکره دلمون خون شده #مذاکره #نبویان#بازگشت_به_نظر_رهبری
Replying toمگر ایران مستعمره آمریکا نشده بود؟مگه تنگه هرمز واگذار نشده بود؟مگر حجاج گروگان گرفته نشدند؟مگر رهبری با مذاکره مخالف نبود؟مگر بر رهبری تحمیل نشده بود؟دقیقا کی دست از اشتباهات خود می کشید؟
Replying to andعزیزم توی مباحثی که مغزت کشش نداره دخالت نکن
حامی Replied
Replying toسلام برادر..این کلیپ را ملاحظه بفرمایید...در صورت صلاحدید نظرتان را بیان کنید سپاسگزارم6 MB
Replying to andاگر درباره قالیباف درست گفتاگر درباره رفسنجانی درست گفتاگر درباره رقیب انتخاباتی(پاجوشها) درست گفتاگر درباره برجام درست گفتپس تحلیلش از متن واضح رهبری هم درسته
حامی Replied
اسرائیل باز جنوب لبنان کشتار راه انداخته / خواستم بگم وقتشه باز یه بیانیه تهدیدی بدیم. #لبنان
Replying toاین دفعه دیگه قرارگاه خاتم دست روی ماشه نمیزارهماشه رو روی دست میزارهاین درصد تهدیدش بیشتره😂🤣
Replying toاگر استیضاح و عزل رئیس جمهور کاری خلاف قانون است، پس چرا تو قانون اساسی براش ساختار چیده شده؟
Replying to andسطح عقل اینا در همین حدهشما زیاد توجه نکنبخند که شاد شی ازین سوژه خندهها
Replying to andخب منم میتونم به سطح عقل تو بخندم، ولی بازم ولایتمداری یعنی قانونمندی
Replying to andاینکه سفیه به ما بخنده، به قول جناب خلبانتون به جایی مون هم نیستولی امشب فهمیدیم استیضاح خلاف قانونه🤣😂بزام برامون در فشانی کن
حامی Replied
@B30MChi6hاز کارزار درخواست اعلان رسمی مرجعیت آیتالله سید مجتبی خامنهای (حفظهالله) حمایت کنید. https://www.karzar.net/328328
Replying toایشون مرجعیت دارن و اعلام هم کردن که نظارت شرعی ایشون همان نظارت امام شهید هستمگر اینکه استفتائی نیار باشه
حامی Replied
@Ghalibaf12h📍واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی|آنها بیاعتمادی میکارند و حرفهای بیارزش صادر میکنند!📥رییس تیممذاکراتی ایران در واکنش به اظهارات آمریکاییها مبنی بر خرید محصولات کشاورزی توسط ایران در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌آمریکا به دروغ ادعا میکند که داراییهای آزاد…Show more
Replying toباشه قبولکردیم تو نرفتی یونجه آمریکایی بگیری...یه ذره شرف داشته باش، اینجوری زجه نزن بدبخت مفلوکآبروی این مردم رو بخاطر بی غیرتی خودت از بین نبر دنیاپرست بیچاره