ما تو زندگی یه قسمت هایی از خودمونو از دست میدیم یا حتی شاید فدا میکنیم!بدون اینکه حتی متوجه این موضوع بشیم..ولی خب زندگی تغییر میکنه و یک ورژن قوی ترو عاقل تر از ما متولد میشه!یاد این بیت شعر افتادم که میگفت:《صد‌تیغ جفا بر سرو تن دید یکی چوبتا شد تهی از خویش و نی‌اش نام نهادند》
20:06 - 15 September 2024



4 Replies

Profile picture of ‌تارا‌
@tara_13_1015 September 2024
Replying to
گاهی هم یه ورژن افسرده و ترسوتر متولد میشه

Profile picture of ‌لیانچو‌
@Lian_cho15 September 2024
Replying to
راستی قسمت جدید حلقه های قدرت اومده

Profile picture of ‌ریح ِ ریحان🍃‌
@RHK_13515 September 2024
Replying to
مدام از بخشی کاسته و به بخشی اضافه میشه . سوختن و ساختن و جهت دهی کردن هاشون ...

Profile picture of ‌فاطمهـ بانو ✨‌
@MAN3316 September 2024
Replying to
پیشنهاد خواندن کتاب نیمه تاریک وجود