باران بهانهایست برای اینکه بمانی، چای بخوریم و از هیچ، به جدیترین حرفهای زندگی برسیم.

iri@Mhmd_2K19 May 2026باران بهانهایست برای اینکه بمانی، چای بخوریم و از هیچ، به جدیترین حرفهای زندگی برسیم.
@Mhmd_2K16 May 2026در دفترچهام نوشته بودم:«آرام باش. بعدها که این را میخوانی، حتی به یاد نمیآوری چرا آنقدر آشفته بودی.»
@Mhmd_2K10 May 2026من در این تاریکیفکر یک برهی روشن هستمکه بیاید علف خستگیام را بچرد.- سهراب سپهری- حجم سبز📚
@Mhmd_2K8 May 2026تنها چیزی که حالا در من مانده، سکوت درونم است؛ سکوتی که کلیدش را خودم، به عمد گم کردهام.This post was deleted by the post author.
@Mhmd_2K7 May 2026قائل: امیرالمؤمنین(ع)- «إِنَّكُمْ إِلَى الْعَمَلِ بِمَا عَلِمْتُمْ أَحْوَجُ مِنْكُمْ إِلَى تَعَلُّمِ مَا لَمْ تَكُونُوا تَعْلَمُونَ.»- «شما به عمل كردن آنچه مى دانيد نيازمندتريد تا آموختن آنچه نمى دانيد.»غررالحکم و دررالکلم، ج۱، ص۲۶۸
@Mhmd_2K6 May 2026حس خوب:بازار وکیل، آستونه، سعدیه، بارون بهاری، بوی خاک و ...حس خوب:بازار تجریش، امامزاده صالح، بارون بهاری، هوای ابری، نسیم و...
@Mhmd_2K5 May 2026«عشق، قوای خفته را بیدار و نیروهای بسته و مهارشده را آزاد میکند؛ نظیر شکافتن اتمها و آزاد شدن نیروهای اتمی، الهامبخش است و قهرمانساز.»ــ شهید مطهریــ مجموعه آثار شهید مطهری، ج ۱۶، ص ۲۴۶
@Mhmd_2K2 May 2026روز "یکی توضیح بده من چی گفتم" مبارکپ.ن: چه سکوت مرگباری میشد بعدش...😂روز " کتاباتونو در بیارین درس خیلی عقبه"مبارک
@Mhmd_2K1 May 2026ولم کنی، ساعتها غرق فکر میشم… فقط خیره.ولم کنی تا دو روز بکوب میخوابم...(سابقه دار)
@Mhmd_2K27 April 2026کربلا نرفتهام، ولی دلم طوری برایش میتپد که گاهی خودم باورم نمیشود نرفتهام.rajaei-karbala.:MusicsPlus.ir:hoseein-kheyrodin_ کربلاء ؟ کربلاء ؟و رَجائی کربلا :)روحم آروم شد :)2 MB
@Mhmd_2K25 April 2026به فرزندم بیاموزم که بابایم به من آموختفقط در بند عشق حیدر کرار باید بودبرو خرما فروشی کن ولی مفروش حیدر راکه در این عاشقی چون میثم تمّار باید بودرفقا نزدیک غدیر هستیمبیایید از شاه نجف بگیم🍇
@Mhmd_2K25 April 2026در نگاه بنده، اینترنتهای پرو یا ویژه و کانفیگهایی با این سطح از قیمت، به نفع عموم جامعه و مردم نیست.در آغاز جنگ، بهدلیل ملاحظات امنیتی و خطر نفوذ شبکههای دشمن به زیرساختهای حیاتی، با محدودیت و قطع اینترنت موافق بودم و همچنان در شرایط اضطراری، حفظ امنیت ملی را اولویت ضروریی میدانم.