بعد حرف زدنی هم یه چیزی میگن بعد خبرگزاری خارجی رو نگاه میکنی میبینی که همه چیز رو بهمون نگفتن...!الان اورانیوم ما چرا باید بره روسیه؟!
@Vakil_khodaie16 April 2026Replying toبعد حرف زدنی هم یه چیزی میگن بعد خبرگزاری خارجی رو نگاه میکنی میبینی که همه چیز رو بهمون نگفتن...!الان اورانیوم ما چرا باید بره روسیه؟!