16 December 2024
چرا سرطان ناترازی دست از صنعت گاز ایران بر‌نمی‌دارد؟!نمی‌خواهم مایه ناراحت‌تان شوم ولی باید عرض کنم، به‌دلیل عدم‌سرمایه‌گذاری‌های لازم در تولید گاز کشور از سال ۱۴۰۵ سالیانه معادل یک فاز استاندارد میدان مشترک پارس جنوبی افت تولید گاز خواهیم داشت.
به این جماعت ناتراز زاده از عدد و رقم حرف نزن چون برات امار ارقام جور میکنند چند تا مسعله وجود داره که صیانت میشه یعنی حفظش میکنند تا فشاری باشه بر جمهوری اسلامی و مردم ناترازی و افزایش نرخ دلار ... دکتر ابراهیم یزدی زاده و سید یاسر جبراعیلی
6 MB
3 MB
13:45 - 16 December 2024