عجب دنیایی رو تجربه میکنیم

iriباید یاد گرفت اینجوری فعالیت کردنه توییت و ویراست و تحلیل صوتیبه خودم میگم اعتراض یک خانم به علما در حرم امام رضا (ع)14 MB
البته که کار از کار گذشته ،ولی حداقل با دیدن این فیلم متوجه بشید که مشکل کشور مقاومت و جنگ مقابل امریکا نیست .24 MB
کاش همه محصولات ایرانی مثل میز مذاکره و آتش بس بود .هرچقدر بزنی زیرش نه میشکنه نه بهم میخوره
پایگاه نظامی سیریک تو چهل روز جنگ پنجاه بار مورد حمله قرار گرفته ، پنج بار هم الان ، چیو میزنن امریکایی ها ؟میخوای اتش بس رو بهم بزنی ؟این کارات ضد وحدته
بلاخره هر چیزی یه اولین بار داره این مدل اتش بس و مذاکرات هم به لطف خدا به نام ایرانی ها ثبت شد .بر طبل شادانه بکوب ،پیروز و .....
با پهباد هلکوپتر امریکایی رو زدیم .کم مونده موز بچینیم باهاش باز گیر بدید به نیروی های مسلح
طرف رهبر رو تو صدا سیما سانسور میکنه ، مجلس رو صد روز میبنده کانال خانم دارستانی که براش مثل تخمه شکستنهکودتا پیروز شده؟
این دسته ادم هایی که میگن جواب سپاه برای حمله به لبنان دیر بود کم بود هرچی بود ،با اون افرادی که میگن چرا مذاکرات به خاطر یه کشور دیگه بهم زدید از یه اخور غذا میخورند
@Mohamadsadeghb16 خرداد 1405ما از حلقهمذاکره ،ترور ،جنگ ،مذاکره افتادیم تو حلقهصبح اتش بس ظهر مذاکره شب جنگ
@Mohamadsadeghb16 خرداد 1405اگه به یاری مظلوم نرسی خودت دچار ظلم میشی .این سنت خدا است .از ما گفتن
@Mohamadsadeghb15 خرداد 1405اقا چقدر سخنان این رهبر رو سانسور میکنید یه فیلتر گذاشتید رو کلمه مسئولین ؟شاید بخوان تعریف کنند ازشون بازم بگید سهوی بود، اشتباه تایپی بود خر پدرتونه1 MB
@Mohamadsadeghb13 خرداد 1405این فیلم دیگه ناله های بچه های غزه و فلسطین نیست ، لبنان هم نیست همینجا ایرانه خودمونه تو رو به خدا بفهمید3 MB
@Mohamadsadeghb10 خرداد 1405اگر در یک آتش بس یک طرف دعوا سمت اون یکی به این تعداد سنگ پرت میکرد ،جنگ دوباره شروع میشد چه برسه به پهباد سری ام کیو
@Mohamadsadeghb8 خرداد 1405اگه دروغ میگه ق قضاییه دخالت کنه اگه راست میگه وحدت رو بهم نزنید 😁🔴 امیرحسین ثابتی :🔹 قرار نیست برخی با کلمه وحدت «دکان شخصی» راه بیندازند و به وسیله آن خفقان درست کنند🔹 رئیس جمهور در دیدار اخیرش با مسئولان صداوسیما به آنها فشار آورده که چرا صحبتهای رهبر شهید در مخالفت با مذاکره با امریکا ر…Show more
@Mohamadsadeghb8 خرداد 1405چه جور اتش بسی هست که با درگیری و محاصره ی نظامی از بین نمیره و چجور مذاکراتی هست که وسطش تحریم میکنند این چه جور پیروزی که ازش تعریف میشه