به اونایی که کفران نعمت کردن می فرماد: عشق و حالات رو کردی, کوپن صفاسیتی هات تمام شده. سهمیهٔ خوشی ها و کیف هات رو تو دنیا خرج کردی رفت. خودت ببین دیگه هیچ طیّبی نمونده لذت ببری! می پسره حالا تکلیفم چی میشه؟ جواب میدن: از این به بعد باید از ذلتْ لذت ببری.
15:48 - 6 مرداد 1402