مردم عصبانیاند.چون نیاز دارند با آنها صحبت شود.عصبانیاند چون کسی نیست که هر روز با "بسم الله القاصم الجبارین" جلوی تریبون حاضر شود و با انگشت اشاره برای دشمن خط و نشان بکشد.عصبانیاند چون آنقدر سکوت محض هست که مجبور میشوند به رسانههاي خارجی تکیه کنند. مجبورندخبرها را از توئیتهای ترامپ
متوجه شوند!مردم نیاز دارند با آنها صحبت شود. کسی با زبان خودشان برایشان توضیح دهد که چه اتفاقی دارد میافتد. کاش میفهمیدند مردم عصبانیاند و چرا!اما حیف، هیچگاه نفهمیدند...#آتش_بس #جنگ #مذاکره#مردم #سخنگو #ایران 00:05 - 18 April 2026