آیا حاضرند برای شهید امیرعبدالهیان هم از این عبارات و قضاوت ها به کار ببرند ؟یا نه ماجرای یک بام و دوهواست؟

Replying toآیا حاضرند برای شهید امیرعبدالهیان هم از این عبارات و قضاوت ها به کار ببرند ؟یا نه ماجرای یک بام و دوهواست؟
Replying to andقضاوت باشما ملتشهید درنظر گرفتن مذاکره مستقیم (دقت کنیم درنظر گرفتن )را مشروط به رفع تحریمها و پایان مسدود بودن دارییهای ما قرار دادند ،نه مثل اسلام آباد مستقیم گفتگو کردند بدون هیچ شرطیدرضمن اونزمان ولی فقیه ،رهبرشیعیان دنیا و امام جامعه بدست شیاطین بشهادت نرسیده بودند فرق است بین بام تا بام
Replying to andولیِّ دم رهبر شهیدوفرزند وجانشین خلف ایشون به اندازه کافی علم دارندوحواسشون هست که چگونه قصاص انجام بشه وانتقام خون رهبرشهید گرفته بشه،کافیه مابه ایشون اعتماد واقتدا کنیم ودرست پشت سر ایشون حرکت کنیم نه جلوتر که خودمون رو داناتر بدونیم و نه انقدر عقب تر که از اطاعت بازبمونیم ،بلکه تسلیم و مطیع محض
Replying to andشعارهای خوبه ی برای پلاکارد خانم توکلیولی مهم اینه الان ولی تنهاست رای شعام نشون داد چقدر تنهاستدرپناه حقیاعلی
Replying to andقضاوت باشما ملتشهید درنظر گرفتن مذاکره مستقیم (دقت کنیم درنظر گرفتن )را مشروط به رفع تحریمها و پایان مسدود بودن دارییهای ما قرار دادند ،نه مثل اسلام آباد مستقیم گفتگو کردند بدون هیچ شرطیدرضمن اونزمان ولی فقیه ،رهبرشیعیان دنیا و امام جامعه بدست شیاطین بشهادت نرسیده بودند فرق است بین بام تا بام
Replying to andکمی از هیجان خود بکاهید و تفکر کنیدو این را در نظر بگیرید آن زمان جنگ نبوده که بخواهند برای دفع شر او و پایان جنگ مذاکره کنند؛ و بازهم با کاهش احساسات و تنش و کمی بادقت دراخبار این بار هم چون امریکا پرداخت ۳۰۰میلیارد و رفع تحریم ها را پذیرفته حاضر به مذاکره شده اند
Replying to andدرضمن رفع تحریم و آزاد سازی دارائیها تعهد بود که آمریکایی ها در قبال برجام به ایران داده بودند و جهت یادآوری دولت شهید رئیسی بدنبال جبران گندی بود که دولت بنفش زده بود و شهید عبداللهیان با علم که بد عهدی طرف مقابل اون حرف رو زدند وای بحال روزی که مثل بعضی ها رو در رو حرف میزدند چه میکردید با منتقدین
منتظر Replied
Replying to andکمی از هیجان خود بکاهید و تفکر کنیدو این را در نظر بگیرید آن زمان جنگ نبوده که بخواهند برای دفع شر او و پایان جنگ مذاکره کنند؛ و بازهم با کاهش احساسات و تنش و کمی بادقت دراخبار این بار هم چون امریکا پرداخت ۳۰۰میلیارد و رفع تحریم ها را پذیرفته حاضر به مذاکره شده اند
Replying to andقضاوت اینکه پاسخ هیجانی بوده براساس کدام دلایلی است؟اینکه شما با عقلانیت مطلب بگذارید و دیگران همه احساسی و هیجانی اند بماند راآینده خواهد دیداینکه مستقیم نشستن و بعدا قول حلوای نسیه ۳۰۰ میلیارد و رفع تحریمها را گرفتند فرق دارد با اینکه لغوتحریم و آزادی داراییها و بعدنظر دادن در مورد نشست مستقیم
@Montaj2d«بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم» یعنی دیدن همزمان اصول و مصالحتبیینی بر عبارت مهم رهبر معظم انقلابمدت مطالعه: ۳ دقیقهخلاصۀ آنچه خواهید خواند:رهبری نه از اصول عقب نشستهاند و نه بیخبر از میدان، تصمیم گرفتهاند. ایشان اصل(نفی سبیل) را میدانند؛ خطر(فشار بر معیشت مردم، فشار به زیرساختهای نظامی…Show more
Replying toاگه فشار معیشتی و اقتصادی میخواد با مداکره با شیطان حل شه که خلاف سنت الهی و دامن ملت رومیگیره این نظر شما و مسئولین هم فکرشماست نه رهبری اصل عدم مذاکره با شیطانه اونهم برسر داشته های خودت (تنگه و هسته ای و..)خون شهدای این دوروز لبنان دامن همتون رو خواهد گرفت
@Montaj1dReplying toتمام نظامیان حاضر در شعام، موافق توافق هستند. آسمان کشور از بندر عباس تا بندر انزلی در دست خودمان نیست. یعنی نیاز به تنفس و بازسازی داریم. پیام ندارد؟!۳۱ میلیون در جانفدا شرکت کردند، یعنی الباقی جمعیت کشور، شرکت نکردند! پیام ندارد؟!بخش مهمی از فولاد و پتروشیمی و صنعت نفت و گاز از کار افتاده، آمار…Show more
Replying toیادتون رفت ملک و املاک بعصی ها در کیش و امارات رو بگی که در خطر نابودی بودیادت رفت بگی خوک زرد کیا رو تحت فشار گذاشته که توافق نکنید لو میده راستی جناب شیخ تو جنگ بدر چند نفر تو مدینه موند و چند نفر به جنگ بیرون شهر به حرف پیامبر کردند؟؟عده و عده لشکر پیامبر تو این جنگ چقدر بود ،نتیجه چی شد؟؟
@Montaj1dReplying toپیامهای قبلیتان را مرور کنید!از طرفی میگید در شعب ابیطالب هستیم، از طرفی میگید در موقعیت بدر هستیم!موضع عاقلانهتان را معین کنید!
Replying toبجای جواب دادن به در و دیوار نزنید خودتون هم میدونید مواظعتون کاملا غیر دینی و حتی غیر عقلانیه
منتظر Replied
@Montaj1dReplying toپیامهای قبلیتان را مرور کنید!از طرفی میگید در شعب ابیطالب هستیم، از طرفی میگید در موقعیت بدر هستیم!موضع عاقلانهتان را معین کنید!
Replying toبرداشت اشنباه شماست شعب رو برای مسایل اقتصادیتون گفتم بدر رو هم برای موافقت فرماندهان شعام گفتمشما یه مقدار تعقل کنید و با تفکر بخونید جوابها رو
Replied@Montaj1dReplying toتمام نظامیان حاضر در شعام، موافق توافق هستند. آسمان کشور از بندر عباس تا بندر انزلی در دست خودمان نیست. یعنی نیاز به تنفس و بازسازی داریم. پیام ندارد؟!۳۱ میلیون در جانفدا شرکت کردند، یعنی الباقی جمعیت کشور، شرکت نکردند! پیام ندارد؟!بخش مهمی از فولاد و پتروشیمی و صنعت نفت و گاز از کار افتاده، آمار…Show more
Replying toدر مورد جانفدا ،یادتون رفت نظر ولی فقیه رو بگید یادتون رفت ،نظرو تحلیل روسای قدرتها برتر دنیارو بگییادت رفت بگی چند درصد مردم تو جنگ ۸ ساله شرکت میکردندراستی یادت رفت بگی خودتون جزو ۳۱ میلیونی یا نبا ولی که قبول دارید محشور شیدتفاهمی که باعث شادی باغی انقلاب بشه مشخصه کیا ازش راضین
Replying toامثال شماها در شعب ابیطالب بدید همون سال اول پیامبرصل الله رو تحویل مشرکین میدادیدامامه بسر دارید ولی معنی ولایت فقیه را یا نمیدانید یا اصل ولایت فقیه رو قبول نداریدا ز این حرفهای سیاه و تاریک که در اون ذره ای از قدرت خدا نیست در جنگ ۸ساله هم زدند امثال هاشمیها کاخ نشینهای عاشق قدرت...
Replied🇮🇷VirAvaمسئولیت مذاکرات با شعام است،توپ را درزمین نظامیان نیندازید👊🇮🇷
00:0006:00:39
Replying toاقناع افکار عمومی وقتی صورت میگیره ،علی رغم مخالفت رهبری ،یه عده برن مذاکره و دست از پا درازتر برگرده شما میدونتوبرو پلاکارد مخالفتتو بلند کن بزار تو صفحت
Replying toاقای عزیز پیام امام اومدهتهش هم گفته ما (ملت و رهبر عزی)منتطر محقق شدن حقوق ملت هستیم خوب شمام اگه جزو ماهستید صبر کنید دیگه...
Replying toاگه اینطور نقد کردن درست باشه ،باید به رهبر هم گیر بدید که بیاد مستقیم یه نامه ی سرگشاده به مردم بزنه و همه چیز رو بگه ...ولایت مداری خیلی سخته برادراگه ولایت مداری از موارد اختلافات موجه دوری کنید تا اونا که با رهبری مخالفن ،تو نتیجه مذاکرات رسواتر شنعجول نباشیم
Replying toآقامحسن اطلاعات خیلی افتصاحهکدوم انقلابی ندونه منان رئیسی جزو مطالبه گرین افراده...
منتظر Replied
@kavande3dرائفیپور :"پیشبینی زمان پایان جنگ رو نکردم؟گفتم این جنگ رو امام حسین میاد جمع میکنه،عرض کردم یا نه؟؟"خب حالا سوال ما از استاد اینه شما که معتقدی امام حسین جنگ رو جمع کرده و ژست پیشگوی پیروز میگیری،چرا به مذاکرهکنندهها طعنهی مذاکره کردن با قاتل رهبری میزنی و با اصل مذاکرات مخالفی؟1 MB
Replying toدقت کنید ،هنوز جنگ جمع نشده ولی فقیه هم علی الاصول نظر گیری داشتند اصل، حرام بودن مذاکره با شیطانه مگه اینکه قبول نداشته باشید ترامپ و نتانیاهو شیطان باشند
منتظر Replied
@EhsanEbadi13 June 2026✅ شاید بعضی ها یادشون نیاد ، اما صرفا جهت یاداوری تاریخیجلسه دکتر جلیلی علیه احیای برجام و پلاکاردهای هوادارن که دولت شروط رهبری را زیر پا گذاشته و نباید با قاتل حاج قاسم مذاکره کرد!کی ؟کجا؟دولت روحانی ؟نه عزیزمدولت رئیسی !!!یه روزی در بهمن سال 1400 ، در اوج مذاکرات احیای برجام در دولت شهید…Show more
Replying toعکس دوتاپلاکارد رو گذاشتی بعد کلی حرف زدی آخرش نتیجه خودتو ازش گرفتی .از نقدکردن داده های دولت بنفش در برجام و بیان و تذکر تعهدات طرفهای غربی در برجام میوه گندیده ی خودتو برداشت نکن ،تذکر میفهمی ؟ به امثال شماها باشه به قران هم ایراد میگیرید که چرا گفته همه یهودیا بدعهدن وازت راضی نمیشن مگر...
Repliedهمیشه عملیات تخریب شخصیت قبل از عملیات ترور فیزیکی است. از قالیباف حفاظت کنید .VirAvaاتاق آزاد
00:0004:41:24
Replying toدلیل پنهانکاری تفاهم ،تشابه و مطابقت با دستنوشته ی ظریفه اینکه مشاورین تیم مذاکره کننده بیشتر ازخودشون نقش دارن در تفاهم این مردم رو اذیت میکنه
Replying toاگر با مذاکراتتمام دلارهای آمریکا رو بگیرید بهترین درآمد نفتی را احیا کنیدتمام تمام تحریمهای ا ولیه و ثانویه و آینده و... رو برداریدو حتی کوچکترین تعهدمتقابلی به امریکا ندهید بازهم تضمینی نداردکه بماند بازهم شرمنده ۱۶۸پدر و مادرهستید درک این سخت نیست
Replying to@FarzadAdibanسلام اگر شبها در خیابان،حضور دارید،خواسته ی مردم رو میدونید،سوالم اینه کدام فریادهای مردم در نتیجه ی مذاکرات تاثیر دارد؟یه درخواست عاجزانه آیا کسی درمیان مسئولین هست که قول بدهد که با مذاکره ،دور جنگ ،آتش بس ،مذاکره تمام میشود؟فقط مردم نامحرمند گویا
Replying toاگه مجلس جلسات حضوریش بخاطر امنیت تعطیله. جریان تفاهم اولیه۱۴ ماده ای نباید به تایید مجلس برسه حالا بصورت جلسه ی غیرحضوری؟سوال بعدی که پیش میاد اگه بحث امنیت ،سفر به ژنو و مشکلات پروازی و.نافی امنیت تیم مذاکره کننده نیست؟چرا جلسات دولت حضوریه مگه ترور و حذف همه اعضای دولت ایراد نداره؟