دلم به حال برخی خیلی میسوزه!شعار میدن مرگ بر دیکتاتور ولی بلافاصله بعدش میگن #جاوید_شاه یا #شاهزاده برمیگرده.آخه احمقا واژه #شاه یعنی خودِ خودِ دیکتاتوری شما میخوایین یک #دیکتاتور برگرده تو مملکت!بیسواد دقیقا یعنی همین که فرق دیکتاتوری و جمهوری رو بلد نیستن!