پزشکیان : گفته چند گروه از مذاکرات ناراحتن،اینا در مسیر نتانیاهو و سلطنتطلبان هستن...✍جناب پزشکیان رهبر و مردم مبعوث شده هم از این مذاکرات ناراضیان،یکم مزه مزه کن بعد یه حرفی رو بزن..#علی_الاصول #خونخواهی_امام_شهید
عضو وی راستی Replied
پزشکیان : گفته چند گروه از مذاکرات ناراحتن،اینا در مسیر نتانیاهو و سلطنتطلبان هستن...✍جناب پزشکیان رهبر و مردم مبعوث شده هم از این مذاکرات ناراضیان،یکم مزه مزه کن بعد یه حرفی رو بزن..#علی_الاصول #خونخواهی_امام_شهید
@NGNGN4hReplying toاتفاقا مسیر بی بندوباری و ولنگاری و بیحیایی و بیحجابی که پزشکیان با وفاقش رواج دادن کاملا منطبق بر خواسته شخص پلید و شیطانی نتانیاهو ی خونخواره ، برای این چه دفاعی داره ؟الالعنه الله علی الظالمین
عضو وی راستی Replied
@NGNGN8h✍ فرمول بازی دموکراتو جمهوریخواه در ایده مذاکرات بیپایان؛اگر ترامپ امتیازی بدهد یا مذاکراتش به توافق برسد،دموکراتها اورا سلاخی رسانهای میکنند لذا بهترین کار همین حفظ تهدید کلامی و عملیست که هم جواب حزب مخالف را بدهد و هم درداخل افکارعمومی امریکا،نمایش صلح و گفتگو به راه بیاندازد.
@NGNGN8hاین وسط چه کسی بهتر از نتانیاهو که برایش در نقش پلیس بد،زیر میز بزند و چه کسانی سادهلوحتر از تحلیلگران عاشق مذاکره که بگویند فقط اسرائیل مخالف این آرامشست وگرنه که ترامپ مرد تجارتست.[فرمول مذاکرات بیپایان همینست]📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران@bl_fori_sarasari
عضو وی راستی Replied
عجیب ولی واقعی!مجری تلویزیون داره اصرار میکنه و استدلال میاره که اصلا نسل کشی اسرائیل در لبنان نقض تفاهمنامه نیست!سید نظامالدین موسوی: شما وکیل مدافع تیم مذاکره کننده هستی! پس من سوال میپرسم و شما پاسخ بده.7 MB
عضو وی راستی Replied
@aletaha6913hآقای #پزشکیان ما به فرمان رهبرمون که امر فرمودند: «اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید» چیزی نمیگوییم، چون شرایط جنگی است و حساس! اما لطفا شما هم وقتی پشت میکروفن میروید اینقدر پالس ضعف به دشمن ندهید. به سخن آقا که گوش ندادید حداقل کمی مواضع مقتدرانه داشته باشید.ما منتظر…Show more
عضو وی راستی Replied
@aisar15h✍️جریان مشکوک و مافیایی اصلاحات که با شعار "دانستن حق مردم است" مدعی دسترسی آزاد مردم به اطلاعات بود، از روشنگری نماینده مردم چنان بر آشفته شده که با فشار بر رسانه ملی باعث عزل مدیر شبکۀ خبر شده و نماینده مجلس را به اقدام قضایی تهدید می کند، این اقدامات گوشه ای از ذات این جریان مخوف را نشان می دهد!
@NGNGN15hReplying to🔰 توییت نماینده تهران :🔹️ ولی "بکلی سرّی" ترین چیزی که این روزها توسط "صاحب سِرّ" و خطاب به مردم مبعوث شده، افشا شد این بود:《بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم》بقیه مطالب فرع ماجراست.☑️ @Masaf
عضو وی راستی Replied
@NGNGN15hReplying to🔰 توییت نماینده تهران:🔹️ ولی "بکلی سرّی" ترین چیزی که این روزها توسط "صاحب سِرّ" و خطاب به مردم مبعوث شده، افشا شد این بود:《بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم》بقیه مطالب فرع ماجراست.☑️ @Masaf
عضو وی راستی Replied
والله قسم دارید اشتباه پشت اشتباه میکنید، وقتی جنگ متوقف نشده و دشمن صهیونی از خاک لبنان عقب نشینی نکرده، رفتید زوریخ چکار؟ چرا این کارها را میکنید؟ مگر استفاده از عقل و منطق و شجاعت چه اشکالی دارد که...؟!
@NGNGN17hReplying toامام علی (ع):شگفتا! به خدا سوگند! قلب رامى میراندوغم و اندوه راسرازیرمیکندکه آنها در مسیرباطل خود،چنین متّحدندو شما،درطریق حقّتان،اینگونه پراکنده ومتفرّق;«فَیَاعَجَباً! وَاللهِ ـ یُمِیتُ القَلْبَ وَیَجْلِبُ الْهَمَّ مِنِ اجْتِمَاعِ هؤُلاَءِ القَوْمِ عَلَى بَاطِلِهمْ،وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ!»
عضو وی راستی Replied
@hyeich1d#فیلمهای_مفهومیمردم ایران،وقتی #شهید_رئیسی ترور شد،وضعیت چه بود و امروز بعد ازکمتراز۲سال #پزشکیان و #دولت_سوم_روحانی چه بر سر شما آمد؟!مقصران این فاجعه کجا هستند؟!#نه_به_وفاق_با_نفاق7 MB24 MB
عضو وی راستی Replied
@NGNGN18hنه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛هیچکدوم هرگز نمیتونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادیسازی کنن!+ اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون+ اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن+ اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن+ اونم در حالی که دست
@NGNGN18hانتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن+ اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن!+ اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما ندارهاگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو میکردن، مداحها و منبریها بلایی سرشون می
عضو وی راستی Replied
چه قدر زیبا فرمود شهید برونسی :آدم ها دو دسته اند:غیرتی! و قیمتی! غیرتی ها با خدا معامله کردند؛ قیمتی ها با بنده ی خدا. قیمتیها به حقارتی رسیدندکه با شیطان آدمخوار اپستینی تن به معامله و ذلت دادند.
@NGNGN19hReplying toرئیس جمهور خیال میکنه که می تونه ناکارآمدی و ناتوانی خودش رو در امور مملکت داری و اقتصاد و فرهنگ وووووو.... رو ، با رفاقت با شیطان سرپوش بذاره ... زهی خیال باطل
عضو وی راستی Replied
@NGNGN20hطبق بند ۱۳ تفاهم نامه : چنانچه جنگ در جبهه لبنان به پایان نرسه ، چنانچه تحریم های نفتی و مشتقات رفع نشه و چنانچه دارایی های بلوکه شده ایران ازاد نشهطرفین میتونن در مذاکرات شرکت نکنن اونوقت چرا تیم ما پاشده رفته ژنو ؟پاسخ اینه که مذاکرات ژنو از بابت اجرای بند ۱۳ هست ...
@NGNGN20hیعنی الان دوباره باید بریم سر قضیه نفت و لبنان و ... مذاکره کنیم ؟روز از نو روزی از نو دیگه ...#رضاقربانی حتما عضو باشید 👇🏻@rezam_officalll
عضو وی راستی Replied
📍هیئت ایرانی میناب ۱۶۸ به ریاست محمدباقر قالیباف شامگاه شنبه وارد زوریخ شد 📌محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس هیات مذاکره کننده به همراه سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی نفت ا…Show more
@NGNGN21hخسرالدنیا والاخرهبه سهم خودم از حقی که از این ملت و از امام امت ضایع کردین نمیگذرمخدا ازتون نگذره #برگشت_به_نظر_رهبری
عضو وی راستی Replied
@NGNGN1d♨️ پاکستان: مذاکرات فنی ایران وآمریکا فردادرسوئیس برگزار میشود🔹وزارت امور خارجه پاکستان از برگزاری دورجدیدگفتگوهای فنی میان نمایندگان ایران وآمریکا خبر داد.🔹طبق اعلام رسمیاسلامآباد، این نشست دیپلماتیک قراراست فردا درشهر بورگنشتوک سوئیس به میزبانی این کشور پیگیری شود.✍باور کردنی نیست
عضو وی راستی Replied
Replying to andحرف اقارو گوش کن و مطالبه کنمطالبه هم راه دارهباید با اعتماد به مسئولان مطالبه کردوگرنه مطالبه نیست جنگه
@NGNGN1dReplying to and+ : پدر چرا با کشوری که هربار وسط مذاکرات بهمون حمله کرده میریم مذاکره میکنیم؟؟-: نگاه عقلانی پسرم، ما تنگه رو باز میکنیم تا پولامونو ازشون پس بگیریم.+: ولی پدر ترامپ گفته: یک سنت هم به ایران نمیدیم-: خفه شو پسرم...
عضو وی راستی Replied
#بری_دیگه_بر_نگردیسخنگوی وزارت خارجه:هیات مذاکره کننده ایران تا دقایقی دیگر عازم سوئیس میشوند!قالیباف +عراقچی ...
عضو وی راستی Replied
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر مسعود پزشکیانرئیسجمهور محترم جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکمدر نگاه جریان عقلانیت انقلابی، جنگ تنها در میدان نبرد نظامی تعریف نمیشود.میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلع یک واقعیت واحد هستند که هر یک میتوانند در تأمین یا تضییع منافع ملی نقشآفرین باشند. همانگونه…Show more
@NGNGN1dReplying to+ : پدر چرا با کشوری که هربار وسط مذاکرات بهمون حمله کرده میریم مذاکره میکنیم؟؟-: نگاه عقلانی پسرم، ما تنگه رو باز میکنیم تا پولامونو ازشون پس بگیریم.+: ولی پدر ترامپ گفته: یک سنت هم به ایران نمیدیم-: خفه شو پسرم...
عضو وی راستی Replied
@H_raji1dآقای رئیس: الوعده وفاجناب رئیسجمهور!مگر به رهبری قول ندادید که اگر دشمن به تعهداتش عمل نکند، #زیر_بار_نروید؟#محور_مقاومت بند اول توافق بود؛ اگر در گام اول کوتاه بیایید، دشمن تا چند روز دیگر تمام تعهدات را زیر پا میگذارد.
عضو وی راستی Replied
عزیزان قرارگاه خاتم گفته بسته خواهد شدنه بسته شدبعدش، هر ضربه ای باید جوابش در انداره خودش باشداسرائیل الان داره خون می ریزه، بستن تنگه در کوتاه مدت فایده ای نداره
@NGNGN1dReplying toکاش دلیل اقدامات قطره چکانی رو میدونستیم قلبمون از حوادث لبنان پاره پاره است 😭😭😭😭