کشوری به این بزرگی قحط الرجال است کهعلیرضا خمسه ، ایران وایرانی را در کانادا تحقیر و تمسخر میکرد را آوردین جلوی چشم غیرتمندان این مرزوبوم تا عذاب روحی بکشند؟!به کدام خصلت خوبش آوردین به سیما؟بجای خنده عذاب میدین!لعنت بر نفوذی ها
22:02 - 1 بهمن 1402

3 Reactions
728 Views