نشست سوئیس لغو شد.برای امریکا مهم بود؟!به هیچوجه...آنها امتیاز نقدشان را گرفتهاند.تنگه هرمز بازشد.ذخایر انرژی در راه است.محاصره دریایی هم که هیچکس نمیداند چه بود!و یک هدیه خوب برای رژیم جعلی، که بکوبد و تجاوز کند.ما چه میکنیم!" اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین کشور" یعنی همین!
23:40 - 19 June 2026