
iri@Sahrzad_gesegooo_984 April 2026می دونی امشب کجا بغضم شکست ؛وقتی اکیپ دخترایی که پشت سرم بودن و از قضا بی حجاب و کم حجاب هم بودن موقع خوندن دعای فرج فریاااااد می زدن العجل العجل العجل و برای ظهور آقایمان ضجه می زدن ... این است دختر ایران2 MB
@Sahrzad_gesegooo_983 April 2026چند روز پیش که داشتیم بدو بدو غرفه کودک مون رو راه اندازی می کردیم یکی از نیرو های نظامی ( لباس ارتشی به تن داشت) اومد جلو و از تک به تک مون جداگانه تشکر کرداون لحظه من حسابی بغض کردم 🥺آخه من باید از شما تشکر کنم، انقدری من درگیر کار خودم بودم که شما رو ندیدم و همیشه مطمئنم از حضور امنیت بخش تون
@Sahrzad_gesegooo_983 April 2026چند روزی که اینجا دارم می چرخم و مخصوصا در ویرآوا متوجه شدم حتی با دلایل منطقی هم نگاه ماتریالیستی و مادی گرایانه ادما بهشون اجازه نمی ده بفهمن ج.ا با همه نقص هاش موفق بوده و نمیخوان بفهمن که چرا باید امریکا از منطقه اخراج و بشه و اسرائیل نابود بشه ؟و مُصِرا بر آتش بس فوری #جنگ_جنگ_تا_پیروزی
@Sahrzad_gesegooo_982 April 2026ولی حاج مهدی رسولی یه شعری رو سروده که همه جا جوابه ، مثلا ؛ وقتی بارون میاد : ببار که خوب می باری وقتی اشپزی می کنم مامانم ؛ بپز که خوب می پزی وقتی به دانش آموزم درس می دم ؛ بخون که خوب می خونیوقتی خبر مرگ فرماندهان صهیونی می رسه ؛ بمیر که خوب می میریبقیه اش با شما ؛ ....روز سی و چهارم
@Sahrzad_gesegooo_982 April 2026دوستان کی اینجا زبانش خوبه ؟لطفاً به کشورای دیگه بفهمونید که ما وسط جنگ اومدیم ۱۳ به در ( میخواییم نحسی تون رو از منطقه به در کنیم ) همینقدر جنگ رو به شوخی گرفتیمروز سی و چهارم
@Sahrzad_gesegooo_982 April 2026راستش بچه هامون از خودمونم انقلابی ترن بیچاره خواهید شد ✊روز سی و سوم1 MB