تا الان برا چی هر شب تو خیابون بودیم؟!اونایی که میگن بخاطر آتشبس دیگه نمیان، منتش رو دارن سر کی میذارن؟!اینه همهی ولایتمداریتون؟!کل بصیرتتون همینقد بود؟!اگه تا الان پای نظام و گوش به فرمان رهبر بودم وظیفهم بوده، بعد از اینم تا زمانی که زندهام، هست و خواهد بود، ان شاءاللهاین از من🇮🇷
