رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به تسنیم: بر اساس بند ۱۱ تفاهمنامه ایران و امریکا معافیت (Waiver) باید صادر میشد که مقرر شد توسط اوفک عملیاتی شود .البته صادرات نفت ما هم اکنون درجریان است ولی از این پس بدون هزینه های جانبی تحریم خواهد بود.حذف هزینه های جانبی تحریم به چه قیمتی انجام شده؟!!!
