نامه ای به معلم فیزیک عزیزم:من عاشقت بودم و هستمولی خب شما چرا با من مشکل داری؟چراااا؟از من بدت میاد آخه من مگه چه کردم با تو
@Srghnndn1 February 2025Replying toعزیزم زود قضاوت نکن شاید به شما بیشتر از یه عده دیگه داده باشن
@mahdieh31 February 2025Replying toبه جون خودم اگه به خودت اینجوری نمره داده بودن زمینو به آسمون میدوختی