خب که چی ؟ منظور یامین پور هم همین بودگفته با عجله صحبت کردن اتفاقای بدی به همراه داره
iriققنوس Replied
Replying toخب که چی ؟ منظور یامین پور هم همین بودگفته با عجله صحبت کردن اتفاقای بدی به همراه داره
@Tasnim6113hReplying toباشه فقط اینو میدونم دیگه هیچکی برام حجت نیست نبویان هم تا الان نظراتش خوب بوده نقد یامین پور بیشتر از روشنگری یه نوع طرفکشی حزبی و عداوت این مدلی به نظر میرسه چون کانالش اینقدر فعال نیست هر چیزی بنویسه نوشتن این حرفم ارزشی نداشت
ققنوس Replied
امام خامنه ای : بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم .. ــــــــــــــــــــــخدا را شُکر 🤲#از_رای_خود_پشیمان_نیستیم
Replied💥پزشکیان هم مثل میر حسین با این جمله(۲۰ میلیون بشکه به موشکی) خیانت خود را به میدان و نظامی ها با صدای بلند جار زد:✅۱)در زمان جنگ باید بیشترین هزینه بودجه برای جنگ باشد(بالای ۵۰٪)بودجه میدان، زمان جنگ عراق حدود ۱۰٪ بود و این باعث نجات دشمن و شیاطین شد(سردار باقری:به مسئولان دولت گفتم اگر یک ماه
@Tasnim6118hReplying toخیلی بد حرف زد خیلی حرفش مشخص بود میخواست بگه ما در کنار هم جنگیدیم این واقعا درسته نباید ماهم بی انصافی کنیم مدیریت عرضه و توزیع کالا در جنگ راحت نیست اما طوری میگه ۲۰ م انگار هوافضا جنگ الکی راه انداخته
@Tasnim6118hReplying toفعلا که چندین میلیون بشکه نفت خرج تهرانی میشه که اشوبگرانش چند همت خسارت به وطن زدن میلیونها بشکه نفت خرج تهرانی میشه که دختران صاحبان سرمایه در بهترین مالها بهترین حالها را داشته باشن در ضمن خسارتی بود که از دیپلماستیش رسید باعث خون اینهمه ادم شدند
ققنوس Replied
برادرم آقای جلیلی!دو شب پیش از این، حتی شبکۀ خبرِ «صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» نیز بر این خبر صِحّه گذاشت که شما تنها کسی بودهاید که هم رأی با امام سیدمجتبی، با تفاهمنامه موافق نبودهاید. درست است که تماشا کردنِ تجسم آیۀ «اَن تَقوموا لِلَّهِ مَثنىٰ وَ فُرادىٰ» زیبا است، اما ما از پروردگار
@Tasnim6118hReplying to۹ میلیون رای ایشون خالصترین رای در تمام ادوار انتخابات بود بی منطق نیستم اما وقتی جبهه انقلاب دو شقه شد پابرهنگان انقلابی را در جبهه او یافتم اونهایی که نه معروفیتی داشتن نه تجمل سیاسی برام شد یه فرقان و دیدیم همانها این روزها در تشخیص راه هم کم اوردند !!
ققنوس Replied
@Rasaee1dاینکه چه کسی مسئولینی در این سطح را به چنین خطای محاسباتی فاحشی انداخته، نباید فراموش شود.شاید آقای حاجیصادقی ندانند ولی زیر مجموعه ایشان در نمایندگی ولی فقیه در سپاه از سخنرانی برخی چهرههای بصیر که دقیقا مطالبه رهبری را پیگیری میکردند و علیالاصول نظری مخالف اکثریت شعام داشتند، ممانعت میکنند ب…Show more3 MB
ققنوس Replied
@Rasaee1dحتما فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد!بالاخره در دولت آقای پزشکیان کشور دوبار مورد تهاجم قرار گرفت، حتما فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد/ وقتی اظهار ضعف کردی، وقتی دستهایت را بردی بالا، وقتی گفتی اسلحه را زمین میگذارم، حتما مورد تهاجم میشوی پس حتما فرق میکند چه کسی رئیس جمهور باشد./طبق آماره…Show more
Replying toیه سوال اساسی پزشکیان به جبر ساختار انتخاباتی ج.ا رییس جمهور شد ! به نظرم ایشون وقتی داشت ثبت نام میکرد تو مخیله اش هم نبود رییس جمهور میشه چون رد صلاحیت شده بود ! چقدر این حفظ مشارکت حداکثری بهش کمک کرد ؟ مشکل بعضی جریانات انقلابی با جلیلی چیه که یهو قالیباف را فرستادن وسط میدان؟
ققنوس Replied
خوک زرد نجس حرامزاده حرامخوار گفته اگر ایران #تنگه_هرمز را ببندد، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند به کشورشان برگردند!اگر تیم مذاکرهکننده ما یک جو غیرت داشته باشند، جلوی همه متن تفاهم را پاره میکنند و سوار هواپیما میشوند و بر میگردند، ولو شیطان کثیف هواپیمای آنها را مورد اصابت قرار دهد!
Replying toغیرت را روز سی و نهم باید به خرج میدادن که بدو بدو نرن اسلام آباد اونم مذاکره مستقیم اقایون حتی نمیخوان قبول کنن تبعات اتش بس محاصره بود
ققنوس Replied
موفق باشید آقای قالیباف ولی..مردم برای تیمی که مخالف اصول رهبرشان مذاکره رفته باشد،#علی_الاصول دعا نمی کنند.#مذاکره #لبنان #لبیک_یا_خامنه_ای
Replying toتیم فوتبال ما هر چی باشه وقتی به اسم ایران میرن ما براشون دعا میکنیم دعا خوبه دعا کنیم شیاطین بر اونها ببشتر غلبه نکنه
خوک زرد نجس حرامزاده حرامخوار گفته اگر ایران #تنگه_هرمز را ببندد، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند به کشورشان برگردند!اگر تیم مذاکرهکننده ما یک جو غیرت داشته باشند، جلوی همه متن تفاهم را پاره میکنند و سوار هواپیما میشوند و بر میگردند، ولو شیطان کثیف هواپیمای آنها را مورد اصابت قرار دهد!
Replying toیعنی میشه کسی که حرف امامش رو گوش نداده شهید هم بشه؟
Replying to andبعید نیست اما همین الانم با مذاکرات مستقیم در ذهن منتقد و مخالف آقا اینو کاشتن خوب شد شهید شد دیگه مذاکرات غیر مستقیم نیست بابت این فکر نکنم باز هم باید منتظر ماند
ققنوس Replied
متأسفانه با خبر شدیم که تست اعتیاد به مذاکره برخی از مسئولین مثبته .😶🌫️باید در یک مرکز ترک مذاکره بستری بشن تا شاید دست از مذاکره بردارن🤣ستاد مبارزه با معتاد مذاکره
Replying tohttps://virasty.com/Tasnim61/1750742101535958692اسمش اعتیاد نیست تیرماه سال قبل ثابت شد چیزی دیگستشهوت مذاکره بعضی را باید مداوا کرد !!!
ققنوس Replied
آره این دوتا نماینده هم ساکت کنید هرکاری خواستید بکنید و بعد راحت تر به اسم امام جامعه فاکتور کنید.آخرش تو هم میری کانادا... پیش فامیلت
@Joaldoz1d‼️عاصم منیر همین الان رسید سوئیس!پ.ن: این همسایه های فضول که تو همه محله ها پیدا میشن و سرشون تو زندگی همه هست و دیدین؟! عاصم نمونه بین المللیشه!چه کسی اجازه این حجم از دخالت عاصممنیر نماینده امریکا را در امور داخلی ایران داده!احمق ها خودشان هسته ایی غیرقانونی دارند .#بازگشت_به_نظر_رهبری
ققنوس Replied
@zadbar2d"از این لحظه" رو به آینده کشور در ۶۰ روز مهم پیش رو سخن بگوییم. والله این اختلاف و تفرقه ثمرات پیروزی نظامی را بر باد میدهد. فقط یک مسیر تعیین شده است: "ما منتظر تحقق شروط هستیم."۱. ملت باشرف ایران به صراحت باید بدانند "شروط" چیست و منتظر تحقق چه شروطی باید باشند؟ ۲. ملت نباید نظاره گر محض باشد…Show more
ققنوس Replied
@Ya_Fatemeh_1358 July 2025شهید رئیسی: ترامپ باید محاکمه و قصاص شود..تفکر #شهید_رئیسی رو مقایسه کنید با تفکرِ ذلیلانهی مییییم پ...!#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل1 MBاین روزا دیدن این کلیپ ....هیچی نمیگم فقط ببینین .....هدیه به روح شهید رئیسی یه صلوات بفرستینخدا رحمتت کنه مرد😭#رئیسی #بخدافرقمیکنه💔#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا3 MB
ققنوس Replied