روبیکا کلا یه ایالت دیگهس
@Abbasyiun17 March 2026Replying toجبهه نفوذ هزینه میکنه دیگه . انشاءالله شکستن کمر اسراییلیهای داخل
@Meeerzaaa18 March 2026Replying toساعاتی پیش چندین دارنده تیک آبی در ویراستی پیام جعلی و تکذیب شده دشمن درباره بیانیه منسوب به اصلاحطلبان را همزمان منتشر کردند و ساعتها تشویش اذهان عمومی نمودندحتی علی رغم تذکر و لینک و کامنت حذفش نکردند.آیا ساز و کار قانونی برای رسیدگی به این سهل انگاری مدیریت ویراستی در اعطای تیک آبی سراغ دارید؟