خطاب به مدیران #روبیکا: این نوع تبلیغات که بر پایه فریب و ایجاد یک تبادر اولیه هستند قبیح و در شرایط جنگی غیر اخلاقیست. حتی در صورت تقاضای کانال داران، این چنین تبلیغات نباید مورد پذیرش مدیران قرار گیرد. پ.ن: حواسمان به علامت سوال و تعجب هست ولی اکثر کاربران توجه نمیکنند.
17:19 - 17 March 2026



5 Replies

Profile picture of ‌حبیب‌
@Habib1417 March 2026
Replying to
روبیکا کلا یه ایالت دیگه‌س

Profile picture of ‌ادیسون مناطق مرفه نشین‌
@user17732742428917 March 2026
Replying to
همین تبلیغات لجن را توی ایتا هم داریم

Profile picture of ‌عباسیون‌
@Abbasyiun17 March 2026
Replying to
جبهه نفوذ هزینه میکنه دیگه . ان‌شاءالله شکستن کمر اسراییلی‌های داخل

Profile picture of ‌کوچکترین میرزا‌
@Meeerzaaa18 March 2026
Replying to
ساعاتی پیش چندین دارنده تیک آبی در ویراستی پیام جعلی و تکذیب شده دشمن درباره بیانیه منسوب به اصلاحطلبان را همزمان منتشر کردند و ساعتها تشویش اذهان عمومی نمودندحتی علی رغم تذکر و لینک و کامنت حذفش نکردند.آیا ساز و کار قانونی برای رسیدگی به این سهل انگاری مدیریت ویراستی در اعطای تیک آبی سراغ دارید؟

@Aghajani8022 March 2026
Replying to
متاسفانه وضعیت روبینا هم اصن خوب نیست