آمنه سادات بهشتی
@Velaytmdar
من اگه معلم بودم پور محمدی و پزشکیان رو از درس انشا تجدید میکردم.
♦️
نمیدونم کی براشون پشت صحنه مینویسه که فرصت یکبار خواندن هم نمی ده!...
ارادتمند : دهه پنجاهی که قرار بود معلم بشه ولی نشد!...
🙂
#مناظره
23:38 - 24 June 2024
1007
Views
Replying to
@Velaytmdar