و من مدام با دیدن این تصاویر به تاریخ سفر میکنم،به یاد شیر مردانی که روزی بودن و پیروزی ِبزرگی به نام جنگِ۳۳ روزه رقم زدن ولی حالا چه؟!- حاج قاسم ، سید حسن ، عمادمغنیه ، آقازادهشون جهادمغنیه ..و پیچشِ نوایِ : باالدم الحسینی ؛نحفظ نهج الخمینی ، با لحن دلنشین عربی ..#خونخواهی_امام_شهید#لبنان