علی برزگر

‌علی برزگر‌'s header picture
Profile picture of ‌علی برزگر‌

علی برزگر

@abizaki
اندر مبنی‌شناسی سیاستگذاری و آگاهی‌بخشی عمومیکانال ایتا: https://eitaa.com/Aagahaneh
iri
Joined March 2023

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌عبدالرحیم انصاری‌
غالب دانشمندان علوم سیاسی در آمریکا مانند جان مرشایمر، جفری ساکس، رابرت پیپ، در کنار کهنه سربازان متخصصی چون اسکات ریتر، دنیِل دیویس و ده ها تحلیلگر برجسته دیگر با قاطعیت فریاد میزنند ایران هم جنگ را برده و هم مذاکره را؛ این طرف در کشور ایتا غضنفر و مژگان و امیر ارژنگ مرتبا در کانال هایشان میگویند آ…Show more
Profile picture of ‌علی برزگر‌
Replying to
پس لبنان هم صلح صلحه. پس ده شرط آقا هم به ۵ شرط و سپس کمتر از اون تقلیل نیافته. پس قرار هم نیست روی خاک ایران (هسته‌ای) هرگز مذاکره بشه. معیار ما سخنان امام ماست نه چهارتا تحلیل‌گر خارجی. ما پیروز شدیم، اما این پیروزی می‌تونست صد برابر باشه. ما رو با صفر مقایسه نکنید، با صد مقایسه کنید.

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
دیشب لارک رو زدند و چند شهید دادیم و اطلاع رسانی نشد امشب هم بندرعباس رو زدند البته مردم نامحرمند و حضرات برای اینکه توافق خیالی شون به هم نخوره سکوت کردند اخبار درست از طرف دشمن مخابره میشه و طرف ما سکوت و همه چیز عادی با نقض آتش بس هم خیلی فاصله داریم
Profile picture of ‌علی برزگر‌
Replying to
با وجود فجایع بندرعباس، جناب سردار بفرمایند که آیا هنوز هم آتش‌بس به صورت نیم‌بند است که نقض شده و قرار نیست گرهی که با دست باز می‌شود را با دندان باز کرد؟!ای تف بر آن دستی که بعد از شهادت امام‌مان و بعد از تهاجمات مکرر، بخواهد گرهی را باز کند.و تف بر آن دندانی که در این شرایط دردش بگیرد.

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌علی رشیدی‌
@Ali_rsh2121 May 2026
«عدالت» بی‌معنی‌ترین گزاره در جمهوری اسلامی است. انتقام خون این جوانان، «منجی» می‌خواهد.#یا_منتقم
Profile picture of ‌علی برزگر‌
Replying to
این صحبت اصلا درست نیست. اینکه محقق نشده دلیل بر این نیست که بی‌معناست.

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌حجت الله عبدالملکی‌
مسئولین محترم، هشدار می‌دهیم:هر توافقی که حقوق هسته‌ای و حاکمیت بر #تنگه_هرمز را از ایران سلب کند، خیانت به خون امام شهید و موجب خشم مردم انقلابی و عذاب سخت الهی خواهد بود.هشتاد و چهارمین روز #جنگ_تحمیلی_سومشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۵خیابان کشوردوست، مقتل قائد شهید امت#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
Profile picture of ‌علی برزگر‌
Replying to
فردا می‌گن «تا ابد که نمی‌تونیم با دنیا بجنگیم! الآن هم تحت حاکمیت ایران، تنگه باز شده»!!! 😂 بعدشم باید با نفهم‌های مجازی سر و کله بزنیم.

Profile picture of ‌ناصر کاظمی‌
@Naser_kazemi22 May 2026
مشگل اینجاست که برخی نمایندگان تعطیل طلب! در این سه ماه تعطیلی، حقوق و مزایا و شاید حق ماموریت هم گرفته باشند. بدیهی است چنانچه حقوق آنها همان ماه اول قطع میشد، احتمالا بالای" کوه قاف" هم شده جلسه فوق العاده برگزارمی کردند.راستی چندتا نماینده حقوق سه ماه تعطیلی خودشان را عودت داده اند؟!اندیشکده …Show more
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki22 May 2026
Replying to
نماینده‌ها صحن علنی رگزار نکردن. ولی در مجموع که بی‌کار نبودن! کمیسیون‌ها فعال بودن و فعالیت‌های لستانی و شهری هم فعال بوده.
Profile picture of ‌ناصر کاظمی‌
@Naser_kazemi23 May 2026
Replying to
حضور در کمیسیون‌ها و فعالیت استانی نماینده اگر مسولیت اصلی آنهاست ، پس بفرمایید جلسات علنی و غیرعلنی ملغی تا حداقل در مصرف برق ساختمان صرفه جویی بشه!و اما خروجی کمیسیونها و مصوبات مجلس را کی مردم در اصلاح سفره معیشت خودشان خواهند دید
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki23 May 2026
Replying to
من به هیچ وجه حامی تعطیلی صحن نیستم. منظورم این بود که وقتی گفته می‌شه حقوقشون حلال نیست و باید عودت بدن حرف درستی نیست.اینکه تصمیم اشتباه می‌گیرن و خروجی روی سفرهٔ مردم نداره هم حرف درستیه. منتهی مشکلش خیلی کلان‌تر از جلسات مجلسه. یک هم‌افزایی در جهت تقابل با لیبرالیسم لازم داره

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌محمد زمانی‌
متخصص طب ایرانی (سنتی) معتبر و باسواد را چطور تشخیص بدیم؟۱. حتماً فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی رسمی ایران باشه.۲. به‌هیچ‌عنوان فقط به علت مزاج و طبع‌شناسی تو را از غذایی منع نکنه؛ مثلاً نگه چاقیت به این علتِ که بلغمت غلبه کرده و نباید شیر و لبنیاتی را که سرد و تره رو بخوری.۳. اخت…Show more
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki22 May 2026
Replying to
طب سنتی از مبنای فیزیکی با طب مدرن فرق داره. اینایی که شما می‌گی ناشی از عدم شناخت طب سنتی و فرقش با طب مدرن هست. شما نهایتش حرف who دربارهٔ اینکه طب سنتی یک طب مکمل هست رو می‌زنی. ولی این جفا به طب سنتی هست

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌عبدالرحیم انصاری‌
@Ansari_rahim21 May 2026
Replying to
تشخیص انجام مذاکره با دولت نیست. حداقل در شرایط جنگی مخصوصا این دولت هیچ نقشی جز تبعیت نداره
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki21 May 2026
از منظر ساختاری همینیه که شما می‌گید. ولی تنها چیزی که تعیین‌کننده هست، ساختار نیست، بلکه عامل‌ها هم اثرگذار هستن. این عامل‌ها باری تحمیل و تخلف می‌کنن مثل برجام، و باری فشار می‌آرن مثل صفین.

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌هادی مهرابی🎒🇮🇷🌍‌
@Hamedmehrabi21 May 2026
دوستان من میخوام یه شرکت تولیدی بزنم با هزینه کم .که هم بتونم دست خانوادم بگیرم هم بتونم بعدا گسترش بدم برا صادرات کسی میتونه یه نظریه بهم بده تخیلی هم نباشه 😅به نظر همه نیاز دارم .فقط نظر بدین چی خوبه .خودم در موردش #تحقیق میکنم.
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki21 May 2026
Replying to
مشکل اصلی توی تولید نیست بلکه. توی بازاریابی هست. چیزایی که بازارش رو می‌شناسید یا اینکه شما توان بازاریابی اونو دارید برای ورود بهترن

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki18 May 2026
مهدی محمدی پالس سازگاری جامعه با ترور رهبر جدید را می‌دهد.پزشکیان گرانی‌ها را هزینۀ جنگ معرفی می‌کند.سقاب اصفهانی در حال گران‌سازی برق و بنزین است.و مایی که همواره باید خفه‌خون بگیریم.
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki21 May 2026
خیابان تکلیف ماست جهت جلوگیری از این رفتارها. البته مراقب باشیم که درگیری، دشمن‌پسند است.

علی برزگر Replied

Profile picture of ‌عبدالرحیم انصاری‌
@Ansari_rahim20 May 2026
اگر فحاشی، اهانت و تهمت به بنده هواداران دکتر جلیلی را راضی میکند، اشکالی ندارد. شخصا نقد میکنم، جدی هم نقد میکنم، اما هیچ تهمت و اهانتی در جملات بنده پیدا نمیکنید. بنده هیچ، حداقل به فکر آخرت خودتان باشید انقلابی های مومن دائم الوضو!
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
Replying to
من واقعا نمی‌فهمم. چرا اینقدر جلیلی شده محور بحثا؟!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
Replying to
اینکه شهید رئیسی رو دارای اندیشه‌های عمیق در علوم انسانی بدونیم باهاش موافق نیستم. ایشون اسطوره نبود ولی در حد خودش خوب کار کرددر زمان ایشون گم‌شدهٔ اصلی کشور ما «تعهد» بود و ایشون با پرکردن خلأ تعهد، خدمت خودش رو ارائه داد. و الا اگه بعد از دولت نحس روحانی نمی‌اومدن احتمالا بسیار ضعیف جلوه می‌کردن

Profile picture of ‌محمد شعبانی جهرمی‌
@Mohamadshabani20 May 2026
مجموعه استدلالهای فلسفی بر علیه خرافات،شبهه علم و مغالطات برابر انگاری خرافه و علم!
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
اگه واقعا چنین کیزی رو معتقدید، می‌تونیم با هم یه بحث صوتی در ویرآوا بذاریم. به نظرم شما اشتباه می‌کنید.
Profile picture of ‌محمد شعبانی جهرمی‌
@Mohamadshabani20 May 2026
وقت تلف کردن است! از بحث با جماعت خرافه پرست و سنتگرا و دین باور سالهاست عبور کرده ام.این را هم برای عاقلان نوشته بودم از باب مسئولیت اجتماعی .
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
خیلی جالبه که شما بحث با تفکری رو اتلاف وقتی می‌دونید که ترجمهٔ فلسفهٔ علم مدرن هم زیر نظر معتقدین به همین تفکر بوده! کسانی که بعد از انقلاب، علوم انسانی اروپا رو در کشور ترویج دادن، یا دور و بر مرحوم آیت الله مصباح می‌پلکیدن یا آیت الله جوادی آملی! بعد شما این طرف رو متهم به دگم‌اندیشی می‌کنید!
Profile picture of ‌محمد شعبانی جهرمی‌
@Mohamadshabani20 May 2026
نه من متهم به دگم اندیشی نمیکنم این عزیزان را چرا که معتقدم برای دگم اندیشی ابتدا باید قادر به اندیشیدن بود!
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
اندیشه برای فهم حقیقت است. فکر کنم اگه قرار بر این باشه که کسی از اساس دارای اندیشه نباشه، کسی فاقد اندیشه هست که خودش رو از دستیابی به حقیقت عاجز بدونه و مجبور به تفکر در فضای ساینتیفیک محض بشه.

Profile picture of ‌محمد شعبانی جهرمی‌
@Mohamadshabani20 May 2026
وقت تلف کردن است! از بحث با جماعت خرافه پرست و سنتگرا و دین باور سالهاست عبور کرده ام.این را هم برای عاقلان نوشته بودم از باب مسئولیت اجتماعی .
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
بحثای شما راجع به فلسفهٔ علم رو خوندم. ولی معتقدم یک‌طرفه به قاضی رفتید. ما می‌تونیم یک بحث فلسفی داشته باشیم.من اندیشهٔ ارسطویی رو می‌پذیرم و معتقدم رویکرد فلسفهٔ عمل مدرن بر اساس نوعی برگشت به سوسطی‌گری هست و می‌شه دربارش بحث کرد. اینکه شما حاضر به بحث نیستید، لزوما حقانیت شما رو نمی‌رسونه.
Profile picture of ‌محمد شعبانی جهرمی‌
@Mohamadshabani20 May 2026
منظورتان سوفسطایی بود بنظرم. من در مورد حقانیت خودم حرف نزدم در مورد حقانیت روش علمی حرف زدم! و البته حق با شماست حوصله بحث در باب این بدیهیات را دیگر ندارم.
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
چیزی که شما بهش می‌گی بدیهی، من بهش می‌گم توهم

Profile picture of ‌محمد زمانی‌
پروردگارا، بِخُشکان ریشهٔ شیادان و کلاه‌برداران طبِّ سنتی را!متن مستقیم از بوعلی‌سینا، در مؤخرهٔ کتاب الاشارات و التنبیهات و مقدمهٔ کتاب الشفاء:«ای برادر، من در این اشارات، شیرهٔ حقیقت را به تو نوشاندم، پس هر کس در آن رخنه‌ای یافت، آن را کامل کند و هر کس خطایی یافت، آن را اصلاح نماید…»استادِ ب…Show more
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
Replying to
من حاضرم یک ویرآوا بذاریم و درش با شما دربارهٔ طب سنتی بحث کنم. احساس می‌کنم برداشت شما به طور کلی نسبت به روش طب سنتی اشتباهه
Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
بوعلی هرگز نگفت که من اشتباه کردم. گفت اگه اشتباه کردم (که احتمالش هست)شما اشکالم رو بگیر. ولی کسی نتونسته بگه بوعلی اشتباه کرده. شما اگه می‌تونی اشتباه بوعلی بگو.

Profile picture of ‌محمد زمانی‌
پروردگارا، بِخُشکان ریشهٔ شیادان و کلاه‌برداران طبِّ سنتی را!متن مستقیم از بوعلی‌سینا، در مؤخرهٔ کتاب الاشارات و التنبیهات و مقدمهٔ کتاب الشفاء:«ای برادر، من در این اشارات، شیرهٔ حقیقت را به تو نوشاندم، پس هر کس در آن رخنه‌ای یافت، آن را کامل کند و هر کس خطایی یافت، آن را اصلاح نماید…»استادِ ب…Show more

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌علی برزگر‌
@abizaki20 May 2026
طب سنتی، علم تجربی نیست. بلکه علمی عقلی-تجربی هست و زمان تا آسمون با علوم تجربی امروزی ما متفاوته