@Mahdimeftah14 June 2026Replying toباور کنید تفرقه افکن کسانی هستند که مخالف فرمایشات رهبری در حال تسلیم کردن تنگه هرمز و هسته ای هستند نه حامیان فرمایشات رهبر
@Mahdimeftah14 June 2026Replying toپس بفرمایید چرا هیچ کس حاضر نیست با اقای نبویان مناظره کنه؟چرا عراقچی هیچ چیزی در مورد مفاد مذاکره نمیگه؟بعد فکر میکنه ما گوشمون مخملیه میگه مفاد مذاکره رو نمیگم تا اسرائیل متوجه نشه؟؟اصلا شما به من بگو مگه ما به غیر از تنگه و هسته ای چیز دیگه ای داریم روش مذاکره کنیم؟شروط رهبری یعنی مذاکره نکنید
@Mohammad_F14 June 2026Replying toاینکه نظام تصمیم داره تا نهایی شدن ماجرا چیزی نگه، دست من و شما نیستولی فقط میدونم فعلا همه هیجانات روی حدسیات مطرح شده داره پیش میرههیچ کس هیچ چیز قطعی نمیدونهچه نبویان باشه چه کس دیگری!
@Mahdimeftah14 June 2026Replying toنبویان جزو همراهان تیم مذاکره و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلسه .مطمئن باش اگه اینها توافق خوبی داشتند همه جا رو پر کرده بودن.ون شروط رهبری رو رعایت نکردن اعلام نمیکنن به خاطر همین هم هست که حضرت اقا تایید نمیکنه توافق رو
@Mohammad_F16 June 2026Replying toالان همه جا پره توافق خوبیه، شما سرت رو از ایتا بکش بیرون!همه سران کشور و خود حزب الله و سردارهای سپاه و همه دارن تعریف میکنندنمیخوای ببینی بزرگوار.رعایت نشدن شروط رهبری و .... توهماتی بیش نیست چون اصلا چیزی قطعی بیرون نیومده
@Mohammad_F16 June 2026Replying to andسو ظن شما به همه افراد، منجر به بدبینی مردم کف خیابان به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.هیچ منبع رسمی از کشور هیچ جزئیاتی از توافق را هنوز اعلام نکرده است! موارد اعلامی حدسیات و برداشت های شخصی است.نمیدونم چرا فهمیدن این سخته براتون؟!در این مرحله هیچ مذاکره ای در مورد هسته ای صورت نگرفته است