اولا که اصل ورود به آتش بس و مذاکرات حاکی از وادادگی بوداین را هم دشمن فهمید هم مردم مبعوث شده ثانیا نقض مکرر تفاهم نامه و اصرار شعام بر ادامه اسمش چیزی جز وادادگی نیستثالثا تفرقه زمانی رخ می دهد که حرف امام جامعه زمین می ماند و مردم مبعوث شده را غریبه فرض می کنید و ملت اخبار را از رسانه های خارجی متوجه می شوند.تفرقه زمانی ایجاد می شود که دولتمردان قول و وعده می دهند ولی بعدش زیر همه چیز می زند و به ریش ملت می خندند. نمونه اش بحث کالابرگ و...میشه بفرمایید کجا با عزت وارد مذاکرات شدید؟؟؟میانجی پاکستان است ولی مکان مذاکرات به خواست آمریکا به یکباره می شود سوئیس که حافظ منافع آمریکا است.ترامپ حین مذاکرات توهین و تهدید می کند.حتی تهدید می کند که نمی گذارند تیم مذاکره کننده به ایران بازگردند.بعد خبری مطرح می شود که تیم ایران تا عذرخواهی ترامپ به ادامه مذاکرات بر نمی گردد.بعد بدون هیچ عذرخواهی و اتفاقا با زیاده خواهی ونس مذاکرات ادامه پیدا کرد.قرار بود مذاکرات در مورد هسته ای فعلا نباشد ولی برخلاف همین تفاهم نامه به یکباره سر و کله گروسی پیدا می شود و...ملت را چی فرض کردید؟
00:27 - 23 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌هاشم هاشمی‌
Replying to
ملتی که اگه دوباره انتخابات بشه بازهم به همین دارودسته رای میدن رو همه چی میشه فرض کرد!