واقعا فضای اینستا و تلگرام قابل کنترل نیست. اعزهای که میکن برید توی پلتفرمهای دیگه با مردم خاکستری حرف بزنید اساسا سرشون زیر برفه و خبر ندارن. بشخصه مدت زیادی بودم برای این کار. ولی اصلا نمیشه حریف حجم سنگین اطلاعات دروغ که توی اون فضا پمپاژ میشه شد. مثل جنگیدن با تیرکمون چوبی روبروی موشکه