آقای عبدالکریمی،ناموسن شما که دستت میرسه،بگید بمب اتم رو بسازنبابا این ترامپ بیشرف آشکارا داره میگه علیه تون از سلاح کشتارجمعی استفاده میکنمبگیدددددد بساااازن
This post was deleted by the post author.
@ASHKAN_BEHDARVAND123 March 2026Replying toآقای عبدالکریمی،ناموسن شما که دستت میرسه،بگید بمب اتم رو بسازنبابا این ترامپ بیشرف آشکارا داره میگه علیه تون از سلاح کشتارجمعی استفاده میکنمبگیدددددد بساااازن
@shm136423 March 2026Replying toموافق نیستماینطور درخواست توقف جنگ و مخالفت با اون، از موضع ضعفه.ما جنگ نمیخواهیم ولی حالا که خودشون خواستند اتفاقا ما اصلا خواستار آتش بس نیستیم.تا زمانی که به اهداف مون برسیم اونقدر میزنیم شون تا صدای زوزهی خفتشون به گوش دنیا برسه.بعد از موضع کاملا بالا، شرایط رو بهشون تحمیل میکنیم.
@arapazhoh23 March 2026Replying toاین یک کمپین رسانهای است، در جنگ شناختی، در مقابل کمپینی که سلطنتطلبها و مخالفین در شروع جنگ راه انداختند تا بگویند ما از حملهی آمریکا و اسرائیل به جمهوری اسلامی حمایت میکنیم. در مقابل کمپینی قرار دارد که میگوید این جنگ، جنگ با رژیم جمهوری اسلامی است، نه با مردم ایران، و نه با کشور ایران.Show this thread
@Dr_Abolhasani23 March 2026Replying toتا زمانی که #انتقام شهدا گرفته نشود و #غرامت گرفته نشود و حقوق #ایران_قوی به رسمیت شناخته نشود، #نه_به_آتش_بس