🔴 فرازهایی کمتر توجه شده از نامهی امام خمینی دربارهی قبول آتشبس:مسئولين سياسي میگويند از آنجا كه مردم فهميدهاند پيروزي سريعی به دست نمیآيد، شوق رفتن به جبهه در آنها كم شده است. شما عزيزان از هر كس بهتر میدانيد كه اين تصميم برای من چون #زهر كشنده است ولی راضی به رضای خداوند متعال هستم و برای صيانت از دين او و حفاظت از جمهوری اسلامی اگر آبرويی داشته باشيم خرج میكنيم.گفتم جلسهای تشكيل گردد تا #آتشبس را به مردم تفهيم نمايند. مواظب باشيد، ممكن است افراد داغ و #تند با شعارهای انقلابی شما را از آنچه صلاح اسلام است دور كنند.صريحا میگويم بايد تمام همت تان در توجيه اين كار باشد. قدمی انحرافي حرام است و موجب عكسالعمل میشود؛ شما میدانيد كه مسئولين رده بالای نظام با چشمی خونبار و قلبی مالامال از عشق به اسلام و ميهن اسلامیمان چنين تصميمی را گرفتهاند.خدا را درنظر بگيريد وهر چه اتفاق میافتد از دوست بدانيد.والسلام علينا و علی عبادالله الصالحين. شنبه25/تير67
10:10 - 19 June 2026