واقعا درد عظیمی است که زنان و دختران شیعه اسیر و گرفتار مشتی خوک و سگ و کفتار باشند و در اینجا کسی از غيظ و غضب بر خود نپیچد و کاری نکند!همان شیعه که مولایش فرمود: اگر کسی از غیرت آزار زن یهودیه بمیرد، او را ملامت نخواهم کرد. بلکه اگر چنین شود، رواست، و جا دارد که چنان باشد...
