یارو از اون سر دنیا اومده اینجا و میخواد تو کنترل تنگه هرمز شریک شه 😑..وقاحت در چه حد.ما اگه شریک نخوایم کیا باید ببینیم اون وقت؟اینهمه شهید دادیم که اینجوری بشه؟#مرگ_بر_آمریکا
12 April 2026یارو از اون سر دنیا اومده اینجا و میخواد تو کنترل تنگه هرمز شریک شه 😑..وقاحت در چه حد.ما اگه شریک نخوایم کیا باید ببینیم اون وقت؟اینهمه شهید دادیم که اینجوری بشه؟#مرگ_بر_آمریکا