🔻ظریف: هدف طائب از ساختن سریال گاندو زدن من بود ظریف در کلاب هاوس گفت: آقای طائب رئیس سابق اطلاعات سپاه با ساختن گاندو هدفش زدن من بود. در ایران نسبت به نایاک حساس بودند و می‌گفتند منتقد سیاست‌های حقوق بشری ایران هستند. آقای طائب خیال می‌کرد من نایاک را تاسیس کردم و مخالف آن‌ها بود.#گاندو
15:50 - 9 June 2023

5 Reactions
5217 Views