اصلا من با بحث دسترسی به خدمات سلامت علی الخصوص در روستا ها بسیار موافقم.دوستان کمیته بهداشت نسل زدی، یه نامه بزنین به وزارت بهداشت بگین ما حاضریم تا ۵ سال با حقوق بسیار پایین بریم تو روستا خدمات بهداشت و سلامت بدیم، بعد هم هرجا بودیم خدماتمون به روستایی ها رایگان.
