از این قیاس سکته ناقص رو زدن😅 از دیس لایک هاشون معلومه. لعنت بر خوارج و نهروانی از بدو تاریخ اسلام تا کنون.
This post was deleted by the post author.
Replying toاز این قیاس سکته ناقص رو زدن😅 از دیس لایک هاشون معلومه. لعنت بر خوارج و نهروانی از بدو تاریخ اسلام تا کنون.
This post was deleted by the post author.
سردار قالیباف تکرار کن دهنت عادت کنه .تا چشمت دربیآد از این قیاس. نه پس سعید جلیلی لابد مالک اشتر این زمانه است😜 یا مثلا ثابتی که در بودن رهبری شهید با پروویی تمام گفت ما حکومت در سایه هستیم. زهی خیال باطل.
Replying to andand😂😂😂😂بخدا خبر نداشتم توی ویراستی میشه پروژه گرفت و پول میدن...ممنون که تجربه ها و راه کسب تون رو در اختیار مون گذاشتید😄از اون جنس حرف هایی بود که اینترنشنال میگه مردم تو خیابون میان پول میگیرن...نکنید تهمت نزنید...اصلا بحث قالیباف و... نیست اصلا من نوکر و دست بوس آقای جلیلی هم هستم اگه بیاد م…Show more