حضور وکلا و حقوقدان های شرافتمند در ویراستی و سایر سکوهای مشابه، در واقع نعمتی است در تنویر افکار عمومی که باید قدردان ایشان باشیم!آقای خانعلی بفراجرد بنظر در زمره همین اشخاص هستند، سپاس🙏
@user17605121466813 December 2025Replying toحضور وکلا و حقوقدان های شرافتمند در ویراستی و سایر سکوهای مشابه، در واقع نعمتی است در تنویر افکار عمومی که باید قدردان ایشان باشیم!آقای خانعلی بفراجرد بنظر در زمره همین اشخاص هستند، سپاس🙏
@Hesar13 December 2025Replying toاین بود وفاق تون واقعا شرم آور از این وفاق بوی نفاق و نیرنگ میاد #دارستانی_تنها_نیست #روایت_حقیقت
@Hiva_Khanoom13 December 2025تشکر از شما اقای وکیلیسوال شما چرا حضور نداشتین؟!اگر متهم بوده چرا در متن بیانیه نوشته شده مطلع ؟؟ چرا بازپرس پرونده برای تفهیم اتهام حضور نداشته ؟؟آیا حق استفاده از وکیل از ایشان سلب شده؟؟تو کاغذ نوشته شده با وکیل میتونست حصور داشته باشه.اون موقع نمیتونستن غیر قانونی رفتاری بروز بدن
@Vaezia13 December 2025Replying toسپاس از شفافسازی شما... انشاالله حق به جایگاهش برگرده و شاهد حمایت همه جانبه قوهقضاییه از چنین بانوان مقاومی باشیم
@Zoobin13 December 2025Replying toزیر توییت کشت دار نوشتم، چطور فردی که مورد شکایت واقع شده را به عنوان مطلع را به اجبار می کشانند به دادسرای امنیت و بعد هم بازجویی اش می کنند؟!
@Zoobin13 December 2025Replying toجناب خانعلیاتهام منتسب شده به ایشان چه بوده؟گفتند «شکایت حراست برخی نهادها»، کدام دستگاه و بابت چی از سرکار خانم دارستانی شکایت کرده بودند؟
@user17655656923813 December 2025Replying toخب متهم بوده و هست . در اصل ماجرا که دقیقا شبیه برعندازها نظام رو متهم کرده تفاوتی نداره .سکته ساختگی
@HosseiniSinger13 December 2025Replying toاحسنت جناب خانعلی . پس مشخص شد :از ایشون شکایت شده ! منتظریم علت شکایت و هویت شاکی یا شاکیان هم مشخص بشهنحوه برخورد ضابطین و بازپرس رو هم خودِ خانم طالبی باید بدون ملاحظه گری شفاف بیان کنن شخصا برخورد بی ادبانه و توهین بازپرس در یکی از دادسراهای تهران رو چشیدم متاسفانه
@Sarbazkeshvaram6713 December 2025Replying to
@Davandeh6013 December 2025Replying toالبته به علت فشار و استرس وارده سکته کرده اند. سکته گذرا نداریم.موجب ایسکمی هم شده.
@Mejmar13 December 2025Replying toتحقیقی عرض میکنم؛با شناختی که تا امروز، از قوه قضائیهِاژهای داریمدر دادگاه اژهای و قضات بیخیال منصوبش، مرتکبین حرام شرعی، مصونیت مادرزادی دارنداژهای خسته و ناکاربلد است وبهانه "حفظانسجام" هم برای کار نکردن به دستش افتادهاژهای فعلا مشغول "سوتبازی" با پزشکیان وقالیباف درقانون حجاب است.1 MB831 KB928 KB121 KB
@Hajramzan13 December 2025Replying toدروغ اصلاح طلبان و رسانه هاشان که بر همگان آشکار شده بود الان نوبت به رسوا شدن رسانه های اصولگرا و نزدیکان به قالیبافه و اگر نبود حمایت این رسانههای فاسد نه اصلاح طلبان دوباره به قدرت میرسیدند نه قالیباف دوباره بر مسند ریاست مجلس تکیه زده بود
@H110iHeydar14 December 2025این دست اقدامات رو دستگاه قضا خیلی خوب وماهرانه یادگرفته اول التهاب به وجود آمده درجامعه رو می خوابونه بعدشروع می کنه به روایت سازی که خودش می خوادمن کاری به این ماجراندارم اما در پرونده نرگس محمدی و بقیه ی زنان فواحش زن زندگی دستگاه قضااین همه جدیت نداره ودر دانشگاه ازدختران فحاش بی قید دلجویی کرد
@H110iHeydar14 December 2025Replying toچرا حسن روحانی بااون همه تخلف وخیانت احضارنمی شه چراباظریف برخوردنمی شه چرازنگنه درامنیت کامله چراپرونده ی کرسنت پیگیری نمی شه چراجلوی این همه هنجارشکنی و هرزگی گرفته نمیشه چراجلوی ترک فعلها گرفته نمی شه مردم چیزی رامی پذیرندکه عینه با چشم و سر دیده و لمس می کنندبی عدالتی در دستگاه قضا بی داد می کنه
@H110iHeydar14 December 2025Replying toآن طرف در کیش رقص و پیچ و تاب آزاد شد🔹اشعار کنایهآمیز سرود عباس احمدی، شاعر:این طرف در قم، تحریم تنباکو شدیمآن طرف در کیش رقص و پیچ و تاب آزاد شد🔹بچهها خر داغ میکردند پشت وعدههافکر میکردند محرومان کباب آزاد شد🔹انتقاد و اعتراض و التجا تعطیل شداختلاس و ارتشا و ارتکاف آزاد شد.
@Msnmo7414 December 2025خب یکی ازش شکایت کردهایشونم احضار کردند دادسرا دگاین چیزه عجیبیهکاش تصویر کامل بود ، معلوم میشد شاکی کیه و ب چه علت شکایت کردهولی این یه رواله از هر کی شکایت کنند باید بره دادسرا جواب بده دگاز خودش دفا میکنه اگه حق باهاش باشه کاریش نمیکننهر روز خیلی از مردم میرن دادسرابعدش سکته نمیکنند ک😶😶