چند ماهی میشه که ویترای رو شروع کردم،حس خیلی خوبی بهم میده رنگای شفاف و سرزنده ای داره و باهاشون میشه کلی حرکت زد. هنوز خیلی تو ویترای مهارت ندارم.اینو سفارشی برای کسی کشیدم.پ.ن: طراحی گل و مرغ کار من نیست و از اینترنت دانلود کردم.
12:53 - 15 August 2024



4 Replies

Profile picture of ‌ngc1988‌
@ngc198815 August 2024
Replying to
شروع خوبی داری 👏

Profile picture of ‌Tohidi‌
@ATohidi26 August 2024
Replying to
عالی... احسنت